پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
طرح کارت منزلت ویژه شهروندان برای ارایه تخفیف 90 درصدی کارت‌های الکترونیک مدت‌دار مترو و اتوبوس تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که دارای 65 سال سن و بیشتر باشد.

شعارسال:طرح کارت منزلت ویژه شهروندان برای ارایه تخفیف 90 درصدی کارت‌های الکترونیک مدت‌دار مترو و اتوبوس تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که دارای 65 سال سن و بیشتر باشد.

معصومه سادات عمارتی - رییس فرهنگ‌سرای امید - به عنوان نهاد متولی صدور کارت منزلت شهروندان با بیان اینکه کارت منزلت صادر شده از طریق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با کارت منزلت بازنشستگان کشوری متفاوت است، اظهار کرد: کارت منزلت بازنشستگی کشوری ویژه بازنشستگان کشوری است که شرط سنی ندارد، در حالی‌ که کارت منزلت صادر شده از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیازمند احراز شرط سنی است و تنها به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای 65 سال سن و بیشتر باشند. بنابراین تمامی متولدین سال 1328 و به قبل می‌توانند به منظور دریافت این نوع کارت منزلت برای بهره‌مندی از تخفیف 90 درصدی کارت‌های الکترونیک مدت‌دار مترو و اتوبوس و نیز سایر خدمات آموزشی و رفاهی در نظر گرفته شده اقدام کنند.

وی در مورد چگونگی مراجعه تمامی افراد با 65 سال سن و به بالا برای دریافت کارت منزلت، توضیح داد: این افراد با مراجعه به دفاتر پست منطقه خود و با تکمیل فرم ارائه شده به آن‌ها ثبت نام خود را انجام داده و پس از آن فرم تکمیلی از طریق دفاتر پستی مربوطه به ترتیب تاریخ فرهنگسرای امید شهرداری تهران واقع در منطقه 13 ارسال می‌شود. این در حالی است که در نهایت کارت منزلت صادر شده به ترتیب تاریخ از طریق دفاتر پستی به درب منازل افراد ارسال خواهد شد.

رییس فرهنگ‌سرای امید که متولی طرح صدور کارت منزلت از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران شده، ادامه داد: شهروندان حائز شرایط می‌توانند از این نوع کارت منزلت که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صادر می‌شود به منظور استفاده از خدمات مترو و اتوبوس طبق ضوابط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و از خدمات ورزشی طبق ضوابط سازمان ورزش شهرداری تهران استفاده کنند.

به گفته عمارتی تا پایان مرحله صدور و ارسال کارت منزلت چه در هنگام تکمیل فرم ثبت‌نام و چه هنگام ارسال کارت به درب منزل حضور سالمند ضروری نیست و به دلیل ملاحظه شرایط سالمندان، آشنایان وی می‌توانند مراحل ثبت‌نام را به نیابت انجام دهند، اما در زمان تحویل کارت الکترونیک مدت‌دار مترو یا اتوبوس در اتاق شماره 13 ایستگاه مترو امام خمینی(ره) مراجعه حضوری خود سالمند ضروری است.

وی افزود: این در حالیست که برای دریافت کارت‌های الکترونیک مدت‌دار مترو و اتوبوس، افراد دارای کارت منزلت به منظور بهره‌مندی از تخفیف 90 درصدی با مراجعه به سایت با آدرس www.ezpay.ir ثبت نام کرده و کارت‌های مدت دار الکترونیک‌شان صادر می‌شود. پس از آن نیز افراد با مراجعه به اتاق 13 ایستگاه مترو امام خمینی (ره) می‌توانند برای دریافت کارت الکترونیک خود اقدام کنند.

رییس فرهنگ‌سرای امید، خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام کارت منزلت که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صادر می‌شود، حین مراجعه افراد به دفاتر پستی در دست داشتن یک قطعه عکس سه در چهار و کارت ملی ضروری است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار11 آذر 97، کدخبر: 403450 ،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین