پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۱۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
عضو کمیته بررسی تخلف تحصیلی برادر رئیس‌جمهور از دستور رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی برای بررسی مجدد گزارش تدوین‌شده در این زمینه خبر داد.

شعارسال:عضو کمیته بررسی تخلف تحصیلی برادر رئیس‌جمهور از دستور رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی برای بررسی مجدد گزارش تدوین‌شده در این زمینه خبر داد.

 اواسط سال 93 با رسانه‌ای شدن ماجرای تخلف تحصیلی "حسین فریدون" برادر رئیس‌جمهور برای پذیرش در مقطع دکترای دانشگاه پردیس شهید بهشتی تهران کمیته‌‌ای در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در همین زمینه تشکیل شد و 3 عضو این کمیسیون مسئول پیگیری این موضوع شدند.

پس از تدوین گزارش، محمد جواد ابطحی یکی از اعضای این کمیته 3نفره اعلام کرد که تخلف در این پرونده محرز شده، اما به‌دلیل اختلافاتی که میان تیم 3نفره وجود دارد، مستندات در اختیار محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون قرار گرفته تا جمع‌بندی نهایی را ارائه کند.

در 29 خرداد سال جاری با برگزاری انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات محمدرضا عارف رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس جایگزین زاهدی به‌عنوان رئیس شد و با این تغییر و تحولات پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور در اختیار عارف قرار گرفت تا وی جمع‌بندی نهایی را انجام دهد و نتیجه را برای تعیین تکلیف ارائه کند که تاکنون از اعلام نظر درباره این پرونده خودداری کرده است.

در همین حال جواد ابطحی عضو کمیته 3نفره بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه اعضای این کمیته 2 گزارش در این زمینه تهیه و به کمیسیون ارائه کرده‌اند، گفت: به‌دلیل اختلاف نظرهایی که در گزارش وجود داشت این گزارش‌ها تا تعیین تکلیف نهایی مسکوت مانده بود.

وی با ابراز اینکه "بنده به‌تنهایی گزارشی را تدوین کرده بودم و آقای قمی به‌عنوان رئیس کمیته نیز گزارشی در این زمینه تدوین کرده‌اند"، ادامه داد: اخیراً آقای خانلری دیگر عضو کمیته طی نامه‌ای به محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش مجلس خواستار تعیین تکلیف این موضوع شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: آقای عارف نیز دستور داده تا گزارش‌ها بار دیگر بررسی و طی چند روز آینده گزارش واحدی در این زمینه تدوین و در اختیار کمیسیون قرار داده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار11 آذر 97، کدخبر: 1889450، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
م.م77
از دولتی کع برادر شخص اول و دوش متهم به کلاهبرداری هستن انتضار مبارزه با فساد دارید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین