پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
سعید خانی از عدم واریز درآمد‌های حاصل از پخش فوتبال‌های جام جهانی در سینماها خبر داد.گفتنی است؛ در زمان پخش مسابقات جام جهانی فوتبال، تعدادی از این بازی‌ها در سینما‌ها پخش شد که با ساعت اکران برخی فیلم‌ها مقارن بود. مقرر شد درصدی از عواید آن به صاحبان فیلم‌ها بر گردد که تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

شعار سال: سعید خانی تهیه کننده سینما، درباره آخرین وضعیت پرداخت پول‌های حاصل از پخش فوتبال‌های جام جهانی در سینماها، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متاسفانه پول‌های حاصل از پخش بازی‌های فوتبال جام جهانی که با زمان اکران فیلم ما تداخل داشت را هنوز واریز نکردند و فکر می‌کنم حالا حالا‌ها هم واریز نشود.

وی افزود: تا زمانی که به یک توافقنامه درست و محکم نرسند و این اختلاف نظر‌ها از بین نرود، اتفاق خاص و درستی نخواهد افتاد.

این تهیه کننده بیان کرد: اگر شورای عالی اکران پیش بینی قطعی و قانونی مدون و محکم را در نظر نگیرد، خروجی خوبی نخواهیم داشت و نهایتاً صاحبان آثار و سینما لطمه می‌بینند و پخش فوتبال در سینما و عدم پرداخت عواید آن به امری طبیعی بدل می‌شود.

گفتنی است؛ در زمان پخش مسابقات جام جهانی فوتبال، تعدادی از این بازی‌ها در سینما‌ها پخش شد که با ساعت اکران برخی فیلم‌ها مقارن بود. مقرر شد درصدی از عواید آن به صاحبان فیلم‌ها بر گردد که تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

" لونه زنبور" فیلمی به تهیه کنندگی سعید خانی یکی از آثاری بود که در آن زمان اکران می شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار10آذر 97، کدخبر: 6748068، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین