پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
تارنمای دویچه وله آلمان خبر داد که دادگاه هامبورگ در حکمی مقدماتی از شرکت مخابرات آلمان خواست خطوط تلفن و اینترنت بانک‌های ایرانی مستقر در این کشور را مجددا راه‌اندازی کند.دادگاه ایالتی شهر هامبورگ آلمان به شکایت بانک‌های ایرانی مستقر در این شهر رسیدگی کرد و روز جمعه 9 آذر (30 نوامبر) در حکمی اولیه به سود آنها رای داد. بنابر این حکم، شرکت مخابرات آلمان (Telekom) باید خطوط تلفن و اینترنت سه بانک ایرانی مستقر در هامبورگ؛ بانک ملی، بانک سپه و بانک بازرگانی ایران و اروپا را از نو وصل کند.

شعار سال: دادگاه هامبورگ آلمان در حکمی مقدماتی از شرکت مخابرات آلمان خواست خطوط تلفن و اینترنت بانک‌های ایرانی مستقر در این کشور را مجددا راه‌اندازی کند. شرکت تلکام اواسط نوامبر تلفن و اینترنت بانک‌های ایرانی را قطع کرده بود.

دادگاه ایالتی شهر هامبورگ آلمان به شکایت بانک‌های ایرانی مستقر در این شهر رسیدگی کرد و روز جمعه 9 آذر (30 نوامبر) در حکمی اولیه به سود آنها رای داد. بنابر این حکم، شرکت مخابرات آلمان (Telekom) باید خطوط تلفن و اینترنت سه بانک ایرانی مستقر در هامبورگ؛ بانک ملی، بانک سپه و بانک بازرگانی ایران و اروپا را از نو وصل کند.

شرکت مخابرات آلمان روز 16 نوامبر 2018 ( 25آبان)خطوط تلفن و اینترنت بانک‌های ایرانی مستقر در آلمان را قطع کرده بود. تلکام آلمان در نوشته‌ ای کتبی به بانک ملی نوشته بود، این شرکت بر این نظر است که پس از تحریم‌های آمریکا، بانک‌های ایرانی دیگر قادر نخواهند بود هزینه اشتراک تلفن و اینترنت خود را بپردازند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری عصر ایران تاریخ انتشار 10آذر 97، کدخبر: 642508، www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین