پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
سرپرست معاونت صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت که در راستای اجرای برنامه ششم توسعه، امسال 59 هزار تن محصول باغی تولید شده استان فرآوری خواهد شد.

شعارسال: سرپرست معاونت صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت که در راستای اجرای برنامه ششم توسعه، امسال 59 هزار تن محصول باغی تولید شده استان فرآوری خواهد شد.

عیدمحمد فاروقی  اظهار داشت: علاوه بر استقبال از متقاضیان برای سرمایه گذاری در این حوزه، تسهیلات بانکی برای توسعه بخش فراوری محصولات باغی به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

به گفته وی در صورت برخورداری سرمایه گذار از آورده 30 درصدی، مابقی اعتبار مورد نیاز راه اندازی واحد فرآوری از تسهیلات بانکی تامین خواهد شد.

سرپرست معاونت صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی گلستان بیان کرد: حمایت از ایجاد یا توسعه واحدهای فرآوری میوه در استان با هدف حمایت از کشاورزان در فصل برداشت و ایجاد ارزش افزوده بیشتر، ممانعت از کاهش قیمت در زمان تولید و کمک به توسعه باغات انجام میشود.

فاروقی افزود: در حال حاضر 3 واحد فرآوری میوه خشک دارای پروانه بهره برداری از این سازمان با سرمایه گذاری 80 میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال برای 87 نفر با ظرفیت سالانه 610 تن در گلستان فعالیت می کنند.

گفته می شود گلستان سالانه بیش از 240 هزار تن محصول باغی تولید و روانه بازار می کند که نیاز به فرآوری در حمایت از باغداران استان برای ممانعت از زیان در زمان برداشت احساس میشود.

استان گلستان واقع در شمال کشور با داشتن 676 هزار و 193 هکتار زمین مستعد کشاورزی، 92 نوع گیاه زراعی و باغی تولید می کند که حدود 30 نوع آن باغی است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 11آذر 1397 ، کدخبر: 83119781،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
س.ح75
واقعا وقتی میشه با سرمایه گذاری روی اینجور چیزها اشتغال زایی و درامد زایی کرد چرا نسبت بهش بی توجهیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین