پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۵۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعلیق کارمند یکی از بیمارستان‌های خصوصی رشت به دلیل رفتار ناشایست با همراه یکی از بیماران خبر داد و گفت: موضوع در دست بررسی است.

شعارسال:رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعلیق کارمند یکی از بیمارستان‌های خصوصی رشت به دلیل رفتار ناشایست با همراه یکی از بیماران خبر داد و گفت: موضوع در دست بررسی است.

در چند روز گذشته انتشار یک فیلم در فضای مجازی سبب نگرانی و تشویش اذهان عمومی در استان گیلان شده است. در این فیلم همراه خانم یکی از بیماران، با کارکنان بخش حراست یکی از بیمارستان‌های خصوصی شهر رشت درگیر شده است.

انتشار این فیلم که از همان دقایق اولیه بازتاب گسترده و واکنش های مختلفی درپی داشت سبب شده که مسئولان دانشگاه‌ علوم پزشکی استان گیلان اقدامات لازم در این زمینه را انجام داده و موضوع را بررسی کنند. البته در همان ساعات اولیه وقوع درگیریری، مسئولان بیمارستان مذکور کمیته‌ای برای بررسی این اتفاق تشکیل دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این باره اظهارکرد: نیروی حراست این بیمارستان‌ خصوصی، به دلیل رفتار ناشایست و درگیری با یکی از خانم‌های همراه بیمار، از کار معلق شده است.

شاهرخ یوسف زاده با اشاره به بررسی علت و عوامل بروز این حادثه از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مسئولان خود این بیمارستان، ادامه داد: دانشگاه‌علوم پزشکی گیلان در زمینه هر گونه رفتار خارج از عرف با بیماران و همراه بیمار برخورد قاطع انجام می دهد.

یکشنبه هفته جاری یکی از کارکنان بخش حراست یکی از بیمارستان خصوصی شهر در واکنش به اعتراض شدید همراه بیمار، او را از پشت گرفت و به زمین انداخت که انتشار این فیلم سبب اعتراض شهروندان گیلانی شد.

این زن خواستار ترخیص نوزاد نارس اش بوده که حدود یک ماه در این بیمارستان بستری شده است. البته به گفته رئیس بیمارستان، این نوزاد شرایط ترخیص ندارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار13آذر97 ، کدخبر: 4475755 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین