پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۷۳۶۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶
مراسم تکریم و معارفه مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن استاد دکتر ملک نسب واحد یاسوج برگزار شد.

شعار سال: کرم‌جانی پور دبیر هیات امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه و مدعووین محترم در این جلسه نیز در این نشست به اهمیت حراست و امنیت در آیات قرآنی و روایات مختلف اشاره کرد و گفت: در سایه امنیت شاهد رشد و تعالی انسان به سوی کمال خواهیم بود.

جانی پور با اشاره به عملکرد 16 ساله مدیر سابق حراست واحد یاسوج بیان کرد: آقای جوکار به عنوان مدیر حراست واحد خدمات ارزنده ای را به دانشگاه ارائه نموده و کارکنان و اساتید واحد بهترین شاهد برای عملکرد ایشان می‌باشندوی تاکید کرد: در ابعاد وسیع که حراست دانشگاه برعهده ایشان بوده موفق عمل نموده و آرزوی سلامتی و توفیق برای ایشان در ادامه راه را داریم.

جانی‌پور با تبریک به آقای مسعود غفاری زاده سرپرست جدید حراست استان کهگیلویه وبویراحمد و واحد یاسوج برای ایشان آرزوی موفقیت نمودرئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج به ارائه گزارشی از وضیت آموزشی، علمی و فرهنگی واحدهای دانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز پرداخت.

حراست مسئولیت بسیار مهم که با آبروی انسان‌ها سروکار دارد

حجت الاسلام سید حکمت اله هاشمی پور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این رابطه گفت: خداوند انسان را خلق کرده و به او ماموریت داده و ابزار در اختیار او قرار داده تا تابلوی زیبای عمل خود را ترسیم کند.

وی گفت: حراست مسئولیت بسیار مهم و پرمخاطره ای است که با آبروی انسان‌ها سروکار دارد چون انسان حرمت دارد و همانطوری که پیامبر اسلام (ص) فرمودند حرمت انسان از حرمت کعبه واجب تر است و چون حراست با آبروی افراد سروکار دارد مسئولیت بسیار خطیری است چون هم حق الناس است و هم حق الله.

باید پمپاژ امید برای نسل جوان باشیم

در ادامه این نشست ابوالفضل شمس مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان ویژگی‌ها و ظرفیت‌های استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: احساس من به این استان این است که با همدلی که بین افراد وجود دارد که یکی از نشانه‌های این قدردانی از همدیگراست قطعاً باعث پیشرفت خواهد شود.

شمس گفت: دشمن از هیچ اقدامی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده و طراحی‌های در چهل سالگی انقلاب دارد و در مقابله با این انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرده، و یکی از دلایل اقدامات دشمن میزان اثرگذاری انقلاب است و تمام تبلیغات دشمن برای این است که این نظام برای دیگر ملت‌ها نتواند الگو باشدوی گفت: مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین در راستای عملکرد صحیح آن‌ها تمام کاستی‌ها را متذکر شد و فرمودند با وجود کمبودهایی که هست مسئولین در رفع مشکلات بکوشند و مراقبت گردد تا دشمن و اپوزیسیون موج سواری ننماید و ناراضی تراشی نکند.

شمس افزود: ما باید پمپاژ امید برای نسل جوانی باشیم که دشمن سعی می‌کند آن‌ها را نامید و مایوس از این انقلاب جلوه دهد.

وی به نبود امکانات قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: در سایه نگاه عدالت انقلاب تقسیم خدمات انقلاب در همه نقاط کشور است و تبلیغات شبکه‌های مجازی و ماهواره ای به نسل جوانالقاء این معناست که این انقلاب کاری انجام نداده و ما باید این را به جوانان بگوئیم هر جا پیشرفتی در کار بوده ناشی ازتلاش نیروهای انقلابی است و عقب ماندگی و فقر ما ناشی از مدیریت عناصر بی تعهد و غیرانقلابی استرئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دشمن فشار را بر مسائل اقتصادی گذاشته و حاکم شدن عناصر نژاد پرست آمریکایی و تیم‌هایی که معتقد بر براندازی این انقلاب هستند و نگاه آن‌ها به این هست که با تشدید تحریم‌ها، مردم به زانو در خواهند آمد ولی مردم ما نشان دادند هرجا سختی بیشتر باشد مقاومت آن‌ها بیشتر خواهد شد.

وی گفت: دشمن مسائلی تحت عنوان قدرت اجبار را مطرح کرده که در این طرح طرف مقابل باید راه حل دشمن را بپذیرد ولی راه مقابله با دشمن مقاومت است، دشمن گروه‌های مرده قومی را جمع کرده و با دادن پول و ناامن کردن مرزها و بسیج کردن منافقین که یکی از اقدامات آن‌ها حدود 12500 نفر ترور از مردان و زنان کوچه وبازار بوده و یکی از ترورهای آنان که حتی به زعم نیروهای ملی بیش‌ترین خدمت را به این آب و خاک کرد خدوم ترین نیروهای انقلاب شهید صیاد شیرازی است.

وی گفت: یکی از دیگر اقدامات دشمن آمریکایی کار عملیات روانی روی خانواده‌ها بوده و جوانان را را نشان گرفته و غلظت کار خود را روی این موضوع قرار داده‌اند. شمس گفت: تنها راه ما در مقابل توطئه‌های دشمن مقاومت است و باید با همدلی و انسجام درونی در مقابل دشمن باایستیم.

وی به نقش دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرده و گفت: دانشگاه‌های نسل جدید باید بتوانند مشکلات جامعه را حل کنند ما در دانشگاه باید مسائل را درست شناسایی و حل کنیم، بخشی از مشکلات ما در دانشگاه در مورد مسائل فرهنگی است که حوزه‌های فرهنگی و غیره به صورت ملی و منطقه ای باید فعالیت داشته باشند.

شمس بیان کرد: ما باید نقاط ضعف خود را بشناسیم وآن ها را به نقطه قوت تبدیل کنیم و استفاده از خلاقیت اساتید و دانشجویان و بروز ایده‌های خلاق که محصول شرایط سخت و تنگناهاست و این تنگی و سختی یک نعمت است که باید آن را به فرصت تبدیل کنیم و ما اگر این راه‌های برون رفت را پیدا کنیم دانشگاه در چند سال آینده به یک الگو تبدیل خواهد شد چه در بحث تولید علم وخلق ثروت و چه در بحث فرهنگی.

وی گفت: دانشگاه باید با استفاده از حل مسائل به وسیله رساله دانشجویان و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و کارهای پژوهشی و اعتماد سازی می‌تواند از وابستگی به شهریه بیرون آید و با تولید علم و تبدیل به ثروت موانع و مشکلات جامعه را حل کند.

حراست گوش شنوا و چشم بینای مدیریت و ارکان دانشگاه است

وی حراست را گوش شنوا و چشم بینای مدیریت و ارکان دانشگاه خواند و بیان کرد حراست باید تمام مسایل و مشکلات را ببیند و باید از همه بخش‌ها در رصد مسائل یک سر و گردن بالاتر باشد.

جوکار رفت / غفاری آمد

در ادامه این نشست داراب جوکار مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد و واحد یاسوج به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداخت، سپس مسعود غفاری زاده مدیر جدید این مرکز نیز برنامه‌های آینده خود را اعلام کرددر پایان این نشست، با اهدای لوح سپاس و یک جلد قرآن کریم از زحمات و خدمات داراب جوکار به عنوان مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد و واحد یاسوج قدردانی و مسعود غفاری زاده به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد.

پیش از این نشست، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به همراه روسای واحدهای دانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور بر مزار دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و اهدای گل، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری کبنانیوز، تاریخ انتشار 11 آذر 97، کد مطلب: 401226، www.kebnanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
الهی شکر. دکتر جانی پور قربون دستت که جوکار رو برداشتی. دلم خنک شد.
تقی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
اوفیششششششش.
هاااااااااااااااااااااااااااااااا. خشم اومه.خخخخخخخخخ.
ناز نفست دکتر جانی پور عزیز
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
خدا میدونه بزرگترین حقی که دکتر جانی پور بر گردن جامعه دانشگاهی داره، عزل جوکار و انتصاب غفاری بعنوان مدیریت حراست واحده. اصلا همون بار اول انتصاب جوکار به سمت مدیر حراست کار اشتباهی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین