پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
وزیر پیشین پست و تلگراف گفت: در جلسه اخیر مدیران سابق سیاسی با ظریف، وضعیت فعلی کشور، روابط خارجی، عضویت در لوایحی مانند CFT مورد بحث قرار گرفتند.

شعارسال: وزیر پیشین پست و تلگراف گفت: در جلسه اخیر مدیران سابق سیاسی با ظریف، وضعیت فعلی کشور، روابط خارجی، عضویت در لوایحی مانند CFT مورد بحث قرار گرفتند.

سید محمد غرضی درباره دیدار اخیر مدیران سیاسی پیشین با محمدجواد ظریف گفت: مجموعه‌ای از وزرای سابق دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی با پیشنهاد غلامرضا شافعی در مرکز مطالعات سیاسی وزارت امور خارجه گرد هم آمدند که ریاست جلسه را نیز بر عهده داشت.

وی ادامه داد: وزاری پیشین به دولت پیشنهاد دادند که مجمع وزرای سابق دولت‌های گذشته تشکیل شود و دولت با آن موافقت کرد و آن را به رسمیت شناخت و نیز محل برگزاری جلسه‌های آن ثابت نیست و هربار یک سازمان و وزراتخانه‌ای برای تشکیل جلسه انتخاب می‌شود و این بار وزارت امور خارجه انتخاب شد و در این جلسه‌ها می‌نشینند با یکدیگر گفتگو و خروجی آن را برای دولت ارسال می‌کنند.

وزیر پیشین پست و تلگراف گفت: در این جلسه محمدعلی ابطحی، محمد هاشمی رفسنجانی، علی فلاحیان وزیر سابق اطلاعات، محسن رفیق‌دوست، منوچهر متکی، سردار حسین دهقان و خود بنده حضور داشتیم.

غرضی تصریح کرد: در این جلسه بیشتر وضعیت فعلی کشور، وفاق ملی، سمت‌وسوی حرکت کشور در آینده، روابط خارجی و دشمنیهای آمریکا، تعامل میان حکومت و مردم و عضویت در لوایحی مانند CFT مورد بحث قرار گرفتند.

وی به جزئیات نظرات حاضران درباره CFT اشاره کرد و گفت: این لایحه در این جلسه موافقان و مخالفانی داشت اما اجماع نظر این بود اگر این لایحه نفعی برای منافع کشور داشته باشد بهتر است مورد پذیرش قرار گیرد.

 عصر دیروز مدیران و وزرای پیشین دولت‌های جمهوری اسلامی با وزیر امور خارجه کشورمان جلسه‌ای را داشتند که نام برخی از افراد مرتبط با فتنه ۸۸ در این جلسه به چشم می‌خورد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:14 آذر 1397 ، کدخبر:331731 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین