پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۳۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در واحد آکسفورد این دانشگاه پذیرش دانشجو نخواهیم داشت بلکه این واحد درگاه انتقال فناوری به اروپا خواهد شد.

شعارسال:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در واحد آکسفورد این دانشگاه پذیرش دانشجو نخواهیم داشت بلکه این واحد درگاه انتقال فناوری به اروپا خواهد شد.

محمدمهدی طهرانچی گفت: در واحد آکسفورد این دانشگاه آموزش تخصصی نخواهیم داشت و این واحد به عنوان درگاه انتقال فناوری های دارای ثبت پتنت بین المللی به اروپا خواهد بود.

وی افزود: در واقع این واحد قرار است به عنوان دریچه انتقال فناوری های دانشگاه آزاد به اروپا باشد.

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: واحد بین الملل برای پذیرش دانشجویان خارجی است و نباید این واحدها محلی برای دور زدن آموزش عالی از سوی دانشجویان ایرانی باشد.

طهرانچی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران باید به کشورهای منطقه منتقل شود بنابراین دانشگاه های بین المللی فضای مناسبی برای تحقق این موضوع است.

وی عنوان کرد: متاسفانه بدعتی در آموزش عالی ایجاد شده که واحدهای بین الملل حتی در دانشگاه های دولتی میانبری برای دور زدن قوانین و مقررات برای دانشجویان ایرانی باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: ما در دانشگاه آزاد به صراحت اعلام کرده ایم که به هیچ وجه در واحدهای بین الملل این دانشگاه دانشجوی ایرانی پذیرش نمی شود و تنها دانشجوی غیر ایرانی پذیرفته خواهد شد.

طهرانچی خاطرنشان کرد: اما ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می کنند و تابعیت یک کشور دیگر را نیز داشته باشند می توانند در واحدهای بین الملل این دانشگاه تحصیل کنند.

وی ادامه داد: قرار نیست استاد و دانشجو برای شرکت در کلاس درس باهم سوار هواپیما شوند و به واحدهای بین الملل ما بروند و مجدد با یکدیگر به کشور بازگردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در واحد آکسفورد این دانشگاه پذیرش دانشجو نخواهیم داشت اما در واحدهای بین المللی منطقه ای پذیرش دانشجوی خارجی خواهیم داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار14آذر97 ، کدخبر: 4475976 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
س.ح75
اره واقعا اروپایی ها هم نیازمند علوم وفناوری دانشگاه ازاد هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین