پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: بالغ بر هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه چهار تا شش درصد برای هنرمندان صنایع دستی درنظر گرفته شده که پرداخت می‌شود.
شعارسال:معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: بالغ بر هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه چهار تا شش درصد برای هنرمندان صنایع دستی درنظر گرفته شده که پرداخت می‌شود.

علی اصغر مونسان در آئین کلنگ‌زنی هتل پنج ستاره مهدیشهر اظهار داشت: بخش صنایع دستی در این مدت رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی تصریح کرد: تفاوت نرخ ارز ی که ایجاد شده برای صنایع دستی فرصتی فراهم شده تا رونق رشد قابل ملاحظه‌ای در صادرات کشور داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه مسیر گردشگری در استان سمنان روی ریل پیشرفت است خاطرنشان کرد: درصد اشغال هتل‌ها حاکی از افزایش میزان گردشگر در سمنان است.

مونسان با بیان اینکه توقف گردشگران در استان سمنان از 34 درصد به 70 درصد رسیده است خاطرنشان کرد: تعداد گردشگران خارجی نیز در استان سمنان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه گردشگری دارد گفت: کویر، جنگل و تنوع آب و هوایی برخی از این ظرفیت‌ها است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به برخی از پروژه‌های گردشگری در دست احداث استان سمنان گفت: ساخت یک هتل پنج ستاره در این استان در دستور کار است که تا پایان دولت دوزادهم به بهره‌برداری می‌رسد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار14آذر97 ، کدخبر: 1892213،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
س.ح75
باید مبالغ بیشتری سرمایه گذاری کرد چون از صادرات این محصولات مبالغ کلانی وارد کشور میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین