پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان انفجار در نزدیکی مقر انتظامی چابهار را تایید کرد.مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تایید خبر انفجار در چابهار در خصوص جزییات بیشتر گفت:در اینحادثه تروریستیصدای تیراندازی نیز از حوالی ستاد فرماندهی انتظامی چابهار در بلوار شهید ریگی شنیده شد.

شعار سالمرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تایید خبر انفجار در چابهار در خصوص جزییات بیشتر گفت:در اینحادثه تروریستیصدای تیراندازی نیز از حوالی ستاد فرماندهی انتظامی چابهار در بلوار شهید ریگی شنیده شد.

وی ادامه داد: در پی این انفجار بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند و تا کنون هیچ گروهیمسئولیت این حمله تروریستیرا به عهده نگرفته است.

انفجار در شهرستان چابهار + فیلم وعکس

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان افزود: این بمب که در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنانمان شده است.

حادثه تروریستی در شهرستان چابهار/ 3 نفر شهید شدند+ فیلم وعکس

مرعشی تصریح کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به زودی اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

حیدر علی کیخا فرمانده انتظامی چابهار در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها خبر شهادت خود را تکذیب کرد.

حمله تروریستی به ستاد انتظامی چابهار

رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار نیز در خصوص این خبر گفت:صبح امروز ساعت9:55یک دستگاه وانت نیسان در شهرستان چابهار مقابل درب ورودی مقر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی منفجر شد.

حادثه تروریستی در شهرستان چابهار + فیلم و تصاویر

وی ادامه داد:متاسفانه در این حادثه تروریستی تا کنون 3 نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و در بین مجروحان تعدادی زن و کودک مشاهده می شود که به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شده اند و در حال حاضر به اتاق عمل منتقل شده اند.

حادثه تروریستی در شهرستان چابهار/حضور سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار+ فیلم و تصاویر/سامی شهدا

وی گفت :تصور دشمن این است که می تواند خللی در امنیت مردم ایجاد کند؛اما مردم پای نظام و ارزشهای خود ایستاده اند.

حادثه تروریستی در شهرستان چابهار/حضور سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار+ فیلم و تصاویر/سامی شهدا

وی در پایان گفت:فضای شهر چابهار هم اکنون بسیار آرام است. همه نیرو‌های عمل کننده هم در سطح شهر مستقر شده اند وجزئیات این حادثه در حال پیگیری است.

گفتنی است به رغم اعلام 3 شهید توسط سرپرست فرماندار ی چابهار وزارت کشور تعداد شهدا را 2 نفر اعلام کرد.

حضور سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.

حادثه تروریستی در شهرستان چابهار/حضور سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار+ فیلم و تصاویر/سامی شهدا

وی با بیان اینکهاین عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته استادامه داد:در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند.

متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

اسامی شهدای حادثه تروریستی چابهار اعلام شد

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اسامی شهدای حادثه تروریستی صبح امروز مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار "ستوان دوم داریوش رنجبر" و "سرباز وظیفه ناصر درزاده" اعلام کرد.

گفته می شود بر اثر این انفجار شیشه بسیاری از ساختمان‌های اطراف شکسته است.


تعداد بازدید : 16


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار 15 آذر 97، کدخبر: 6753599، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین