پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۳۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
بخش مهمی از تجارت الکترونیک استفاده درست و بهینه از شبکه های اجتماعی است. برای استفاده درست باید قوانینی که هر کدام از این شبکه های اجتماعی دارند بدانیم. مثلا محدودیت های اینستاگرام در فعالیت در این شبکه کدام موارد هستند؟ برای این که توضیح جامع و کاملی خدمت شما ارائه کنیم، کلیه فعالیت ها و محدودیت های اینستاگرام را دسته بندی کرده ایم که با یکدیگر محدودیت های هر کدام را مرور خواهیم کرد.

شعار سال: بخش مهمی از تجارت الکترونیک استفاده درست و بهینه از شبکه های اجتماعی است. برای استفاده درست باید قوانینی که هر کدام از این شبکه های اجتماعی دارند بدانیم. مثلا محدودیت های اینستاگرام در فعالیت در این شبکه کدام موارد هستند؟
برای این که توضیح جامع و کاملی خدمت شما ارائه کنیم، کلیه فعالیت ها و محدودیت های اینستاگرام  را دسته بندی کرده ایم که با یکدیگر محدودیت های هر کدام را مرور خواهیم کرد.


*تعداد افرادی که فالو می کنید:

اینستاگرام در اقدامی در جهت کاهش اسپم ها و پروفایل های فیک تعداد افرادی را که می توانید فالو کنید، محدود کرده است. این تعداد 7500 نفر است. اینستاگرام هم چنین تعداد افرادی را که در یک بازه زمانی مشخص می توانید فالو کنید، محدود کرده است. به صورت تجربی این رقم تعداد 160 نفر در ساعت است. البته خود اینستاگرام به صورت رسمی هیچ عدد دقیقی را اعلام نکرده است. اگر در یک بازه زمانی کوتاه تعداد افراد زیادی را فالو کنید پیام بلاک بودن به صورت موقت یا غیر فعال بودن گزینه فالو به صورت موقت را دریافت خواهید کرد. به این نکته توجه کنید که با درج پیام انگلیسی ذیل پست شما این محدودیت رفع نخواهد شد!


*یک نکته خیلی مهم :

اکانت شما اگر بیشتر از تعداد 7500 فالوئینگ داشته باشد به شدت بازدهی فعالیت ها کند و پیج شما در حالت سکون باقی خواهد ماند و دیگر نه می توانید کسی را فالو کنید نه لایک نه کامنت و...

در نظر داشته باشید برخی از کاربران به صورت مداوم کاربران دیگر را فالو می کنند، این باعث می شود که اگر فالوئینگ شما به عدد 7500 برسد بازدهی شما در اینستاگرام به شدت پایین بیاید و دلیلش محدودیت اینستاگرام است ...

شناخت قوانین اینستاگرام برای کاربران اینستاگرام و سیستم های جانبی مهم و ضروری است پس به این قوانین حتما دقت کنید و مطالعه و سواد دیجیتال مارکتینگ خود را با جستجوی مقالات در اینترنت بالا ببرید ...


 *لایک ها:

روی تعداد لایک ها یی که در یک ساعت انجام می دهید محدودیت وجود دارد. این رقم تعداد 300 عدد در یک ساعت است. توصیه می شود تعداد لایک ها را زیر این عدد نگه دارید تا بلاک نشوید.


 *هشتگ ها:

البته محدودیت این مورد را شخصا می پسندیم! شما برای هر پست بیشتر از 30 مورد هشتگ نمی توانید مورد استفاده قرار بدهید. این به علت حفظ موضوعیتی است که درباره آن پست ارسال می کنید.

توجه مهم: ممکن است شما در یک بازه زمانی کوتاه فعالیت هایی بیشتر از محدودیت هایی که ذکر کردیم داشته باشید و بلاک نشوید! اما اطمینان داشته باشید که اگر به این روند ادامه بدهید دیر یا زود بلاک خواهید شد!

*تعداد کاراکتر ها در پست های ارسالی و موارد دیگر:

روی این موضوع نیز محدودیت وجود دارد. به طور مثال در بخش ورود اطلاعات بایو (Bio) بیشتر از 150 کاراکتر نمی توانید مورد استفاده قرار دهید. در مورد کپشن هایی که برای تصاویر نیز ارسال می کنید، محدودیت وجود دارد. شما نمی توانید بیش از 2200 کاراکتر برای هر کپشن به کار ببرید.


* تعداد پست ها:

بر روی این مورد محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید هر تعداد پست در روز یا به طور کل در اینستاگرام بگذارید. در مورد حذف هم محدودیتی وجود ندارد. اما در صورتی که تعداد زیادی تصویر را به یک مرتبه پاک کنید، ممکن است پیامی به این مضمون دریافت کنید: "Rate Limit Exceeded Instagram Error” که کافی است دقایقی صبر کنید و سپس دوباره امتحان کنید.


*آنفالو افراد:

این مورد هم محدودیتی مشابه با فالو دارد. شما نمی توانید افراد زیادی را به یک باره آنفالو کنید.


در انتها باید این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر محدودیت هایی که ذکر شد اصولا در استفاده معمولی از اینستاگرام به وجود نمی آیند.

اینستاگرام همه چیز را می داند و می فهمد که شما از چه ابزاری برای ارتباط استفاده می کنید. اما اگر قوانین آن را رعایت کنید از فعالیت اتوماتیک شما تشکر هم می کند.

در صورتی که شما از سامانه ها یا ربات های اتوماتیک برای درج لایک، کامنت یا فالوئر استفاده می کنید، باید بدانید که از چه سیستمی استفاده کنید و یا از چه شرکتی خدمات بگیرید! شما باید مطمئن باشید که ربات مورد نظر شما از الگوریتم های هوشمند در کنترل سرعت فعالیت ها استفاده می کند تا اکانت اینستاگرام شما مورد محدودیت قرار نگیرد.


می توانید تهیه محتوای تاثیرگذار، تصاویر با کیفیت و ایجاد ارتباط با مخاطبان (استفاده از سامانه های اتوماتیک هوشمند) صفحه خود، بیشترین بازدهی را دریافت نمائید. با این روش هیچ گاه با محدودیت های اینستاگرام رو به رو نخواهید شد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال تلگرامی گروه مسترفالو


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
313
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
برای استفاده از ابزار های اتوماتیک باید ببینیم اون سیستم الگوریتم های خوشمند رو برای کنترل فعالیت ها داره یا همینجوری یلخی میاد کار میکنه.
چون اگر همینجوری کار کنه امکان بلاک شدن توسط اینستا زیاد میشه.

من به عنوان کسی که چندین سیستم رو امتحان کردم به شما پیشنهاد میکنم حتما از تست رایگان سیستم ها استفاده کنید و به نتایج صفحات اول گوگل بسنده نکنید.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
آخ گفتید. هر چی میکشیم از این گوگله. همه میرن جستجو میکنن و همونی که توی اول صفحه هست میزنن میرن داخل و خودشون رو بدبخت میکنن.

بنده با بررسی که کردم دیدم که خیلی از سایتها خیلی از امکانات رو پولی گذاشتند. ولی چون زیاد تبلیغات میکنن مردم متوجه کلاهبرداری اینا نمیشن.
در حالی که سایتهایی هست که همه چیزشون رایگانه و خدماتشون عالی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین