پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای به دلیل نام بردن از این باشگاه به عنوان «استقلال تهران» به جای «استقلال ایران» برای اعلام محل دیدار آبی پوشان برابر الهلال عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، رسانه ملی را تحریم کرد.

شعار سال: پس از اینکه یکی از شبکه‌های تلویزیونی در زیر نویس خود اعلام کرد باشگاه «الهلال عربستان» در ابوظبی امارات از «استقلال تهران» میزبانی می‌کند، باشگاه استقلال بیانیه‌ای را منتشر و اعلام کرد از این پس اجازه نخواهد داد هیچ کدام از اعضای باشگاه استقلال مصاحبه‌ای با شبکه‌های تلویزیونی انجام دهند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: متاسفانه برای دومین مرتبه، رسانه ملی به جای استفاده از نام «ایران» برای تیم استقلال به نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، این باشگاه را «استقلال تهران» نامیده است. با توجه به اینکه چنین اشتباهی پیش از این تکرار شده و باشگاه استقلال نیز مراتب اعتراض خود را بیان کرده بود و این موضوع بار دیگر از سوی رسانه ملی! انجام شده است، باشگاه استقلال ضمن اعلام اعتراض شدید خود به مدیران و مسئولان رسانه ملی، خواستار عذرخواهی رسمی از باشگاه استقلال و هواداران این باشگاه است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال تا زمانی که عذرخواهی رسمی تلویزیون از باشگاه استقلال و هواداران انجام نشود، هیچ کدام از اعضای باشگاه استقلال هیچ گونه مصاحبه‌ای با هیچ یک از شبکه‌های تلویزیونی نخواهند داشت.

این بیانیه افزوده است: باشگاه استقلال همواره نشان داده جهت حفظ حق و حقوق خود و هوادارانش از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد، پیش از این و در اهواز نیز میکروفون شبکه خبر را از کنفرانس مطبوعاتی «وینفرد شفر» سرمربی استقلال خارج کرد و حالا هم تا انجام عذر خواهی رسمی مسئولان تلویزیون، هیچ کدام از شبکه‌های تلویزیونی اجازه حضور در نشست‌های خبری قبل و بعد از مسابقه سرمربی آبی پوشان را نخواهند داشت.

پیش از این نیز سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در اعتراض به قرار نگرفتن نام «ایران» برای اطلاق این باشگاه در زیرنویس شبکه خبر سیما در اعلام نتایج قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا علیه صدا و سیما موضع گرفت. آذری همچنین در اولین اقدام دوربین‌های تلویزیونی را به دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم راه نداد تا این بازی به طور مستقیم پخش نشود و البته در مصاحبه‌های متعدد خواهان عذرخواهی رسمی سازمان صداوسیما شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه، تاریخ 26 دی 95، کد مطلب: 489256: www.isport.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین