پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
مارک لامون خبرنگار و تحلیلگر سی‌ان‌ان به دلیل اتخاذ مواضع ضد صهیونیستی از کار رسانه‌ای در این شبکه خبری آمریکایی که همواره مدعی آزادی بیان است، اخراج شد. لامون در یک گفت‌وگوی تحلیلی خواستار تحریم رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت در حق فلسطینی‌ها شد.
شعار سال : اخراج مارک لامون خبرنگار و تحلیلگر سی‌ان‌ان به دلیل حمایت از فلسطین و اتخاذ مواضع ضد صهیونیستی ایده‌ای شد تا یک کاریکاتوریست‌ آن را با قلم خود به تصویر بکشد.
مارک لامون خبرنگار و تحلیلگر سی‌ان‌ان به دلیل اتخاذ مواضع ضد صهیونیستی  از کار رسانه‌ای در این شبکه خبری آمریکایی که همواره مدعی آزادی بیان است، اخراج شد. لامون در یک گفت‌وگوی تحلیلی خواستار تحریم رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت در حق فلسطینی‌ها شد.
لامون گفت:  «آنچه که اسرائیل درباره جنگ آزادسازی می‌گوید، همان روز نکبت ملت فلسطین است که در آن اسرائیل بیش از میلیون فلسطینی را آواره کرد و به قتل رساند.» لامون در جمع حاضران حتی شعار «فلسین از نهر تا بحر» سر داده  و گفته است: اسرائیل امروز عبور و مرور ساکنان غزه و کرانه باختری را محدود کرده است؛ فقط به جرم اینکه آنها یهودی نیستند.
اخراج این خبرنگار و تحلیلگر سی‌ان‌ان  ایده‌ای شد تا یکی از کاریکاتوریست‌ها آن را با قلم خود به تصویر بکشد.


شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:18 آذر 1397، کدخبر:6755811،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین