پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دولت، زلف عمران استان‌های کشور به‌ویژه طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام را به حذف یارانه ثروتمندان استانی گره زده است.

شعار سال : عباس علوی‌راد ، با اشاره به صحبت‌های نوبخت برای توزيع استانی يارانه‌ها از سال آينده اظهار کرد: این روش به این معنی است که هر استان به ميزان تعداد افراد يارانه‌بگير مبالغ را دريافت می‌كنند و با توجه به شناخت دقيق‌تریكه دارند، به كسانی يارانه تعلق می‌گیردكه استحقاق دريافت داشته باشند و بقيه مبالغ نيز سهم پروژه عمرانی استان خواهد شد.

وی تأکید کرد: به نظر می‌رسد دولت دوازدهم بعد از سال‌ها وعده حذف یارانه ثروتمندان، در یک اقدام کاملاً محافظه‌کارانه، توپ را در زمین مسئولان دولتی در استان‌های کشور انداخته و به نوعی رفع مسئولیت از خود کرده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: واضح است که مدیران دولتی در استان‌ها، با توجه به شرایط تورمی و فشار سنگینی که بر سطح معیشت مردم وارد شده از حذف یارانه گروهی مردم در استان‌ها چشم‌پوشی می‌کنند.

علوی‌راد تصریح کرد:دولت دوازدهمزلف عمران و آبادانی استان‌های کشوربه‌ویژه طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام را به حذف یارانه ثروتمندان استانی گره زده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 19 آذر 97، کد مطلب:342830 :www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین