پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان،محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی یک واحد صنعتی عمل آوری،بسته بندی ماهی و میگو و سردخانه ۳ هزار تنی را در بندرعباس افتتاح کرد.

شعارسال: همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان،محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی یک واحد صنعتی عمل آوری،بسته بندی ماهی و میگو و سردخانه ۳ هزار تنی را در بندرعباس افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،این واحد صنعتی با ۶۵۰۰ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع تاسیس شده است و ظرفیت جذب ۱۰ هزار تن میگو و ۱۲ هزار تن جذب انواع ماهیان سنتی و تجاری و همچنین ظرفیت انجماد سریع ۱۰۰ تن در روز را دارد.

برای احداث این واحد صنعتی،۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط مجری طرح انجام و با افتتاح آن زمینه اشتغال دائمی ۱۴۹ نفر و اشتغال فصلی ۳۰۰ نفر فراهم شده است.

آغاز عملیات اجرایی واحد فرآوری آبزیان

وزیر جهاد کشاورزی در سفر به هرمزگان، یک واحد صنعتی عمل آوری،بسته بندی ماهی و میگو و سردخانه ۲ هزار تنی را در شهرک صنعتی گمبرون بندرعباس کلنگ زنی کرد.

این واحد صنعتی ظرفیت جذب ۶ هزار تن میگو و ۱۰ هزار تن جذب انواع ماهیان سنتی و تجاری را دارد و ظرفیت انجماد سریع آن ۶۰ تن در روز است.

برای احداث این واحد صنعتی،۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و با افتتاح آن زمینه اشتغال دائمی ۱۲۵ نفر و اشتغال فصلی ۲۰۰ نفر فراهم خواهد شد.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 20 آذر 97 ، maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین