پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۹۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
وزیر رفاه گفت: شروع نوبت دوم توزیع بسته‌های حمایتی میان مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به دستور رئیس‌جمهور ابلاغ شده است.

شعارسال: محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شستا گفت: اصل اول در اداره امور در دولت تدبیر و امور در شرایطی که بنده مسئولیت گرفتم شفافیت است.

وی افزود: در همین راستا سهام شرکت‌ها در بورس باید برود اگر درست هر چه کردیم به مردم اعلام کردیم آنها هم پای کار می آیند.

وی تاکید کرد: قدم خوبی برداشته شده و همه باید تصویر شفاف از فعالیت‌شان را در معرض دید مردم قرار دهند.

وزیر رفاه در مورد مدیران بازنشسته گفت: 622 هیات مدیره شستا داشتیم که 107 نفر بالای60 سال سن داشتند. ممکن است خیلی‌ها افراد فعال و خوبی باشند اما برخی به سن بازنشستگی رسیده بودند و قرار شد وقت‌شان را به عنوان مشاور بگذارند و مسئولیت را به جوانتر ها بدهند.

وی در مورد مدیران دوشغله گفت: اینطور نیست که چون شستاییم شامل قانون نمی شویم اما روح قانون حاکم است که افراد در دو سه شغل ننشینند که عقلی و منطقی هم هست.

تعدادی خودشان آمدند استعفا را تقدیم کردند و پذیرفتیم که در شستا 86 نفر در مرحله اول خارج شدند.

شریعتمداری گفت: در ادامه مسیر باید بگوییم با دارایی های مردم چه می کنیم. چه می‌خریم و به چه کسی می فروشیم. رسانه هه به انتشار شفاف اطلاعات توجه و دقت دارند و یک کار تبلیغی و شوآف نیست و برای افزایش بازدهی بنگاه‌ها است و کمک می کند سرمایه بیمه شدگان را ارتقا دهیم.

وی در مورد توزیع سبد حمایتی دولت گفت: سبد کالا کارگران توزیع و تمام شد آموزش و پرورش گرفته است دیگر وزارتخانه ها تک به تک با تایید ذی حسابان دریافت می کنند و برای تمام مددجویان بهزیستی وکمیته امداد و پشت نوبتی ها اقدام شد.

وزیر رفاه گفت: در ادامه گروه سوم کسانی دیگر مثل رانندگان و کارگران ساختمانی هستند که حقوق زیر ۳میلیون دارند به تدریج در گروههای مختلف ساماندهی شدند.

وی گفت: به دستور رئیس جمهور برای شروع نوبت دوم سازمان های حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد ابلاغ شده است.

شریعتمداری افزود: درمورد آنهایی که بیمه نیستند و در گروههای مشمول قرار ندارند نیز بخش غالبی از مردم بیمه اند اما غیر از آن به تمام مراکز امداد و بهزیستی بعد از اتمام این مرحله اعلام می کنیم که برای ثبت نام تقاضایشان اقدام کنند.

وی در مورد اینکه اگر مدیری از واقعیات خبردار نشود باید کنار برود آیا از وضعیت حقوقی کارگران مطلع هستید توضیح داد: در شورای عالی کار کمیته دستمزد به صورت سه جانبه گرایانه در حال بررسی است. یک طرف کارفرمایان و یک طرف دولت است و هرساله مکلف به اعلام تغییرات حقوق و دستمزد ایم. فاصله معیشت را با حقوق و دستمزد می سنجد و تعیین می‌کند مسیر چگونه طی شود تا این فاصله به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه افزایش 20 درصدی حقوق برای کارمندان دولت است گفت:با سیاست های جبرانی تلاش داریم تا آخر سال مشکلات همه اقشار را حل کنیم و تصمیم عمومی دولت همین سبدهای حمایتی است.

وزیر رفاه گفت: کمبود مدیر نداریم استعفای مدیران چندشغله یا بازنشسته پذیرفته می شود چراکه مدیر مستعفی تلقی میشود و امکان حضور در هیئت مدیره را ندارد این در حالی است که کشور پر از نیروی انسانی فرهیخته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24آذر1397 ، کدخبر: 13970924000465: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
فقط دستوره کاری که انجام نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین