پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۷۶۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
وزارت آموزش و پرورش با پشتوانه این شواهد علمی متقن تصمیم به حذف مشق شب میگیرد. اما در مقابل منافع هزاران میلیاردی ناشران و موسسات کتب کمک درسی و کنکورسازها به تداوم مشق شب نویسی و ذهن حفظی و تستی کودکان وابسته باشد که با این تصمیم به خطر بیفتد.
شعارسال : فرض کنید دانش و تجربه داخلی و جهانی همگی ثابت کند نوشتن تکلیف و مشق شب با وارد کردن استرس شدید بر بچه دبستانی و پدرومادر وی، بر علاقه کودک به یادگیری و کتابخوانی تاثیر بسیار منفی ماندگاری میگذارد.
وزارت آموزش و پرورش با پشتوانه این شواهد علمی متقن تصمیم به حذف مشق شب میگیرد.
اما در مقابل منافع هزاران میلیاردی ناشران و موسسات کتب کمک درسی و کنکورسازها به تداوم مشق شب نویسی و ذهن حفظی و تستی کودکان وابسته باشد که با این تصمیم به خطر بیفتد.
ظاهرا یکی از راههایی که به فکر این موسسات برای برگرداندن آب رفته به جوی رسیده است دخیل بستن و التجا بردن به بیوت برخی آیات عظام شهر قم بوده است تا به وزیر اموزش و پرورش امر کنند به شیوه سابق برگردد.
احتمالا دفعه بعد که این گروههای با منافع خاص بخواهند برای دستبوسی به بیوت مراجع تقلید و جاهای دیگر مشرف شوند مراقبت میکنند خبر مشرف شدنشان همزمان با اعلام نظر علما رسانه ای نشود.

شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال معیار

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین