پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۶۱۲۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در یکصد و هفتمین جلسه شورا، بررسی لایحه مجوز انتشار ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مالی – اسلامی را به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی و ترافیک شهر تهران در دستور کار قرار دادند که احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در این خصوص اظهار داشت: این یک فوریت ها به صورت هیجانی است و ما نباید هیجانی در این موضوعات وارد شویم.

شعارسال: اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در یکصد و هفتمین جلسه شورا، بررسی لایحه مجوز انتشار ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مالی – اسلامی را به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی و ترافیک شهر تهران در دستور کار قرار دادند که احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در این خصوص اظهار داشت: این یک فوریت ها به صورت هیجانی است و ما نباید هیجانی در این موضوعات وارد شویم.

وی گفت: باید گزارشی از وضعیت کنونی اتوبوس ها به شورا ارایه شود، چرا که نمی دانید در کدام بخش مشکلات بیشتری داریم.

مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران هم گفت: در جزئیات این لایحه می توان درخواست ارائه گزارش از شهرداری داشت اما در حال حاضر این لایحه به طور کلی به منظور ارائه اوراق مشارکت انجام شود.

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم درباره تصویب این لایحه گفت: اگر لایحه را تصویب نکنیم شهرداری می گوید نتوانستیم کار انجام دهیم.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه بهانه را از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بگیریم باید این لایحه را تصویب کنیم.

به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نهایت با ۱۹ رای موافق لایحه را تصویب کردند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تهران رویداد، تاریخ انتشار:25 آذر 1397 ، کدخبر: 28529 ،www.tehranruydad.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین