پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
استاندار بوشهر خواستار رفع مشکلات آب در استان شد و گفت: باید با اجرای طرح‌های مناسب از تکرار مشکلات بی‌آبی مانند تابستان امسال در استان بوشهر جلوگیری شود.وی با بیان اینکه مردم شهرستان دشتستان در تابستان امسال با تنش آبی شدیدی روبرو بودند، اضافه کرد: برای رفع مشکلات آب نشست‌های تخصصی با مسئولان کشوری برگزار شده و معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو دنبال رفع مشکلات آب استان هستند.

شعارسال: عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات تامین آب استان تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته و پیگیری مستمری در این زمینه داریم .

وی با تاکید بر اینکه باید با اقدامات مناسب مانع از تکرار مشکلات کم‌آبی در تابستان سال آینده شویم، تصریح کرد: امسال با مشکلات و کمبودهای زیادی روبرو بودیم و این مشکلات نباید سال آینده تکرار شود .

 استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم شهرستان دشتستان در تابستان امسال با تنش آبی شدیدی روبرو بودند، اضافه کرد: برای رفع مشکلات آب نشست‌های تخصصی با مسئولان کشوری برگزار شده و معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو دنبال رفع مشکلات آب استان هستند

 وی بر لزوم پیگیری مناسب برای اجرای تصمیماتی که در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شده تاکید کرد و ادامه داد: تصمیماتی درمورد طرح‌های آبرسانی استان بوشهراتخاذ شده که باید تا تابستان آینده به نتیجه برسند .

گراوند با اشاره به موافقت وزارت نیرو با شیرین‌سازی آب دریا برای حل مشکل تأمین آب آشامیدنی برازجان خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای عملیاتی شدن برداشت آب دریا و نصب آب‌شیرین‌کن در راستای تأمین آب برازجان انجام شود .

 وی همچنین از صدور مجوز برای راه‌اندازی آب شیرین‌کن در عسلویه خبر داد و افزود: طرح آب‌شیرین‌کن ۱۰ هزار مترمکعبی بوشهر و کنگان، آب‌شیرین‌کن دلوار و سه روستای دیگر نیز نقش مهمی در تامین آب خواهند داشت .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری آفتاب بوشهر ، تاریخ انتشار:25 آذر 1397 ، کدخبر: 31697،www.aftabeboushehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
کمبود آب نبود آب قطع برق و گاز هنوز بخش هایی هستن که گازرسانی نشدن پس کی این مشکلات رفع میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین