پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۷۶۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
مشاور وزیر اقتصاد، پروژه های اولویت دار این وزارتخانه در سال ۹۵ را اعلام کرد.

شعارسال: لشکر بلوکی با ارائه گزارشی از وضعیت اجرای سند راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: پروژه های اولویت دار این وزارتخانه برای سال ۹۵ تعیین شده که شامل نظام جامع مالیاتی، یکپارچه سازی تبادل اطلاعات اقتصادی، ساماندهی سهام عدالت، بهبود فضای کسب و کار و خزانه داری الکترونیکی از جمله این پروژه ها هستند.

وی افزود: اصلاح نظام جامع مالیاتی از جمله مواردی است که وزیر امور اقتصادی و دارایی نسبت به استقرار کامل آن تاکید دارد. مشاور وزیر اقتصاد در ادامه پابرجایی در برابر تکانه، آسیب ناپذیری در برابر تهدیدها و انعطاف در برابر تغییرات بازگشت پذیر را از جمله ویژگی های اقتصاد مقاومتی خواند.

بلوکی، سهم بالای درآمد نفتی در بودجه و تامین مالی منابع کشور، وابستگی بودجه و دولت به درآمدهای نفتی را از جمله دلایل آسیب پذیری اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: اصلاح نظام درآمد دولتی، افزایش سهم درآمدهای مالیاتی و کاهش اتکای دولت به درآمدهای نفتی باعث تامین مالی پایدار دولت می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28اردیبهشت1395، کدخبر: 3661445: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین