پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
​معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در راستای برندسازی عناب خراسان جنوبی، فعالیت ‌هایی در مجتمع تحقیقاتی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان در حال انجام بوده که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری اولین همایش ملی عناب است.

شعار سال: لیلا محمودی، 27 آذر، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در دو زمینه فعالیت، تولید و بهینه سازی گیاهان دارویی با تاکید بر عناب، زرشک و زعفران و آسیب­‌های اجتماعی از معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی کشور با توجه به پتانسیل‌­ها و نیازمندی‌­های منطقه مجوز فعالیت دریافت کرده ­است.

وی افزود: کشت بافت عناب با هدف تولید تجاری و بهینه ­سازی تولید عناب، مشارکت و ارائه مشاوره به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در انجام پایان نامه­های تحصیلات تکمیلی، ارائه خدمات مشاوره به کشاورزان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط، برگزاری ده‌ها عنوان کارگاه با موضوع گیاهان دارویی از جمله اقدامات معاونت پژوهش جهاد دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی است.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: خدمات زمینه فعالیت " آسیب­های اجتماعی" با هدف "ایجاد شهری آباد و شهروندانی شاد" در جهاد دانشگاهی از سال 95 با واگذاری دبیرخانه علمی آسیب­های اجتماعی از سوی استانداری به جهاد دانشگاهی، آغاز شد.

محمودی با بیان اینکه ۹۶۰ نفر از بانوان خانه دار خراسان جنوبی تحت پوشش ارائه خدمات این دبیرخانه قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: نیازسنجی آموزشی بانوان خانه ­دار شهر بیرجند" و " شناسایی آسیب­‌ها و نابهنجاری­‌های اجتماعی حوزه زنان به تفکیک محلات شهری و وضعیت اشتغال در شهر بیرجند"، " نشست تاهل، تجرد؛ فرصت­‌ها و چالش­‌ها"، " همایش لطفا داشته باشید: اعتماد به نفس"، " اردوی بانوی شاد" و " همایش به رنگ شادی با نبض امید" با تمرکز بر گروه بانوان خانه‌­دار در قالب برگزاری نشست، همایش، سمینار و کارگاه و برگزاری اردو محور فعالیت­‌های دبیرخانه علمی آسیب­‌های اجتماعی بوده­ است.

وی افزود: از نیمه بهمن ماه سال جاری پروژه بانوان خانه دار، برای دومین بار با تمرکز بر بانوان خانه دار در خیابان شعبانیه بیرجند اجرایی خواهد شد. مسئول کمیته بازاریابی و اشتغال اولین همایش ملی عناب بیان کرد: اولین همایش ملی عناب با هدف معرفی این محصول استراتژیک، معطوف کردن توجه مسئولان و قدم گذاشتن در فرآیند فرآوری عناب، هشت و نه اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

محمودی با تاکید بر برندسازی عناب، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این همایش و اقداماتی که در راستای آن انجام می‌پذیرد، عناب خراسان جنوبی بتواند جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 27 آذر 97، کد مطلب: 97092713723، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
برند محصولات خراسان باید حذف بشه چون به اقتصاد و درمان جامعه کمک میکند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین