پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۹۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳
بر اساس ادعاهای سایت انصاف نیوز ، سیدمحمدمهدی بهشتی نژاد داماد و خواهرزاده ‘علی طیب نیا’ ، همزمان در هیات مدیره هلدینگ بزرگ تامین سرمایه امید و هیات مدیره بیمه ملت عضویت دارد. منتظر دریافت توضیحات و در صورت لزوم، پیگیری سازمان بازرسی و سایر نهادهای نظارتی مرتبط هستیم.

 

شعار سال: ادعا شده است که سیدمحمدمهدی بهشتی نژاد داماد و خواهرزاده ‘علی طیب نیا’ وزیر سابق اقتصاد؛  همزمان در هیات مدیره هلدینگ بزرگ تامین سرمایه امید و هیات مدیره بیمه ملت  عضویت دارد.

در عکس مقابل ، مهدی بهشتی داماد وزیر اقتصاد از فارغ التحصیل های امام صادق(ع)، عضو ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و عضو هیئت مدیره موظف شرکت کارگزاری بانک ملی ایران در افطاری هیات دولت در کنار دکتر ظریف دیده می شود. افکار عمومی در خصوص چپ یا راست بودن ایشان دچار تردید شده است .

مستندات عضویت در هیات مدیره سرمایه امید : 

مستندات عضویت در هیات مدیره بیمه ملت : 

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انصاف نیوز، تاریخ انتشار: 27آذر1397 ، کدخبر: 150085 : www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
سید محمد مهدی بهشتی نژاد داماد وزیر اقتصاد از کارگزاری بانک ملی استعفا داد.

در متن استعفای بهشتی نژاد دلیل اصلی این اقدام ابلاغ قانون اصلاح ماده ۲۴۱ عنوان شده است.
بر اساس قانون اصلاح ماده (۲۴۱) لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت با رعایت شرایط مقرر در ماده (۱۳۴) نسبت معینی از سود خالص سال مالی شرکت که ممکن است جهت پاداش هیأت‌مدیره در نظر گرفته شود، به‌هیچ‌وجه نباید در شرکتهای سهامی عام از سه‌درصد (۳%) و در شرکتهای سهامی خاص از شش‌درصد (۶%) سودی که در همان سال به صاحبان سهام قابل پرداخت است، تجاوز کند. در هر حال این پاداش نمی‌تواند برای هر عضو موظف از معادل یک‌سال حقوق پایه وی و برای هر عضو غیرموظف از حداقل پاداش اعضای موظف هیأت‌مدیره بیشتر باشد. مقررات اساسنامه و هرگونه تصمیمی که مخالف با مفاد این ماده باشد، باطل و بلااثر است.
تبصره۱ـ شرکتهای دولتی، مشمول مقررات این ماده در خصوص پاداش هیأت‌مدیره نیستند و تابع حکم مقرر در ماده (۷۸) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ می‌باشند.
تبصره۲ـ هیچ فردی نمی‌تواند اصالتاً یا به نمایندگی از شخص حقوقی همزمان در بیش از یک شرکت که تمام یا بخشی از سرمایه آن متعلق به دولت یا نهادها یا مؤسسات عمومی غیردولتی است به سمت مدیرعامل یا عضو هیأت‌مدیره انتخاب شود. متخلف علاوه بر استرداد وجوه دریافتی به شرکت به پرداخت جزای نقدی معادل وجوه مذکور محکوم .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
سیدمحمدمهدی بهشتی نژاد داماد و خواهرزاده ‘علی طیب نیا’ وزیر سابق اقتصاد؛ عضویت همزمان در هیات مدیره هولدینگ بزرگ تامین سرمایه امید و هیات مدیره بیمه ملت
خودش رسیده یا رسوندنش؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
توی سوابق ایشون نوشته شده:
دکتر سید محمدمهدی بهشتی نژاد دارای تحصیلات دکترای آینده‌پژوهی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه امام صادق علیه‌السلام است و سابقه تدریس در مقاطع مختلف دانشگاه‌های علوم اقتصادی (خوارزمی)، دانشکده بیمه ایران، دانشگاه آزاد اسلامی را دارد و همچنین ارائه مقالات علمی برگزیده در همایش‌های متعدد روز ملی بیمه و همچنین استاد راهنما و داور رساله‌های دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا از سوابق اوست.
از سوابق کاری وی تجربه حضور در نهادهای مالی و بازار سرمایه کشور طی سال‌های متمادی از جمله عضو هیات‌مدیره و قائم‎مقام شرکت تامین سرمایه امید از هفت سال پیش تاکنون، ریاست هیات‌مدیره کارگزاری بانک ملی، ریاست هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه تدبیرگران، عضویت در هیات‌مدیره شرکت هلدینگ فن‌آوری اطلاعات فن‌آوا، عضو و رییس موقت هیات‌مدیره شرکت بیمه ملت (سال ۹۷)، ریاست کمیته حسابرسی و عضویت در کمیته ریسک شرکت بیمه ملت، عضویت در کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه از اواسط سال ۱۴۰۰ بوده و نیز مشاوره در شرکت‌های بیمه بازرگانی از سوابق دکتر بهشتی‌نژاد است.

به نظرتون خودش گرفته یا براش گرفتن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین