پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
سخنگوی سازمان غذا و دارو:طبق اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم دو شرکت معروف که برخی از خطوط تولیدشان مخصوص تولید پفک است، در محصول‌شان از ذرت تراریخته وارداتی استفاده کرده‌اند. به ذرتی که برای پفک و سایر صنایع غذایی استفاده می‌شود، ارز سامانه نیما تعلق می‌گیرد که قیمت آن حدود دو برابر ارز دولتی است. بحثی که درباره این دو برند پفک مطرح است این است که از ارز دولتی برای واردات این ذرت استفاده شده ولی در جایی دیگر به کار گرفته شده است.

شعار سال: سخنگوی سازمان غذا و دارو:طبق اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم دو شرکت معروف که برخی از خطوط تولیدشان مخصوص تولید پفک است، در محصول‌شان از ذرت تراریخته وارداتی استفاده کرده‌اند. به ذرتی که برای پفک و سایر صنایع غذایی استفاده می‌شود، ارز سامانه نیما تعلق می‌گیرد که قیمت آن حدود دو برابر ارز دولتی است. بحثی که درباره این دو برند پفک مطرح است این است که از ارز دولتی برای واردات این ذرت استفاده شده ولی در جایی دیگر به کار گرفته شده است.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار28آذر 97، کدخبر: 1902878، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین