پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
معاون رئیس جمهور به خاطر معطل ماندن مردم در ترافیک بزرگراه تهران به کرج عذرخواهی کرد و از تکمیل بزرگراه همت منتهی به کرج تا سال آینده خبر داد.



شعارسال : سخنگوی دولت صبح امروز(19شهریور)، در بازدیدی که از مراحل ساخت قطعه دوم و سوم راه تکمیلی بزرگراه همت به شهر کرج به عمل آورد، گفت:با توجه به ترافیک موجود در این مسیر تکمیل ساخت این مسیر ضروری بوده و تاکنون ۱۰۰درصد اعتبارات این پروژه تخصیص یافته است.
نوبخت ضمن ابراز شرمندگی از ترافیک موجود در این مسیر افزود: این اعتبارات در طی هفته جاری و هفته آینده پرداخت خواهد شد تا مردم برای سفر از این مسیر ساعت‌ها در ترافیک معطل نشوند.
سخنگوی دولت اظهار کرد: آنچه که در این هفته به این پروژه اختصاص می‌یابد مربوط به قطعه دوم اتوبان است و در هفته آینده نیز هفت و نیم میلیارد تومان برای رفع موانع مسیر پرداخت خواهد شد.
وی ضمن اشاره به برنامه زمانبندی اتمام پروژه تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد به کمک اعتبارات تصویبی شهرداری و شورای شهر کرج این پروژه را تا سال آینده به اتمام برساند زیرا اقدامات هماهنگ نقش زیادی در تسهیل اتمام پروژه خواهد داشت.

وی در ادامه به اقدامات عمرانی کشور اشاره کرد و یادآور شد: دولت با وجود همه محدودیت‌های ناشی از تحریم تا کنون شش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی کشور پرداخت کرده است و پیش بینی می‌شود طی هفته آینده نیز هزار میلیارد تومان دیگر در زمینه عمرانی کشور پرداخت شود.
معاون رئیس جمهور از اهمیت حفظ منابع آب کشور گفت و خاطر نشان کرد: مهار منابع آب به خصوص منابع مرزی در دست اقدام است و به این منظور دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
نوبخت از رشد سه درصدی اقتصاد کشور خبر داد و افزود: این رشد پس از رشد منفی شش و هشت دهم و منفی یک و 9دهمی معلول توجه دولت به بخش عمرانی کشور است.
وی در پایان گفت: اگر به طرح های عمرانی کشور توجه نشود بسیاری از هموطنان شاغل بیکار می‌شوند و توجه به این بخش علاوه بر عمران و آبادانی کشور اشتغالزا نیز است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" استان البرز، تاریخ انتشار پنجشنبه 19 شهریور 1394 ، کد مطلب : 946-10890-5 : www. alborz.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین