پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
دبیر کانون هلال احمر دانشگاه اصفهان گفت: از دکتر طالبی، سرپرست و دیگر مسئولان دانشگاه که خامی و کم‌تجربگی ما باعث فرصت دادن به بدخواهان آنها شده و متحمل حملات ناجوانمردانه و بی‌اخلاقی عده‌ای شده‌اند، پوزش می‌طلبیم.

شعارسال : کانون هلال احمر دانشگاه اصفهان هفته گذشته جشنی با عنوان "پروانه‌های امید" برگزار کرد که به دنبال آن برخی گروه‌ها که در چند ماه اخیر به شکل‌های مختلف به دانشگاه اصفهان فشار وارد کرده به نحوه برگزاری این جشن انتقاد کردند و سرپرست دانشگاه اصفهان را مسئول برگزاری آن دانستند.

مهرداد بهامیریان- دبیر کانون هلال احمر دانشگاه اصفهان- با اشاره به حواشی و متن این جشن گفت: برنامه "پروانه‌های امید" به منظور حمایت مادی و معنوی از کودکان مبتلا به سرطان برگزار شد و کانون هلال احمر حدود 20 نفر از کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان سیدالشهدا را برای شرکت در این برنامه دعوت کرد. قصد داشتیم برنامه شادی برای روحیه دادن به این بچه‌ها برگزار کنیم، اما متأسفانه در روز جشن هیچ‌کدام از بچه‌های سرطانی به دلیل اینکه شرایط خروج از بیمارستان را نداشتند، نتوانستند در جشن حضور یابند و حمایت کانون تنها محدود به حمایت مالی شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای که اجرا شد با آنچه برنامه‌ریزی شده بود تفاوت داشت، افزود: نتوانستیم برنامه را آن‌گونه که لازم بود، مدیریت کنیم که دلیل آن کم‌تجربگی و کمبود نیروی با تجربه ما است. فشارهای روانی این چنینی که با اجرای هر برنامه از بیرون به مسئولان دانشگاه و دانشجویان وارد می‌کنند موجب شده تا نیروهای با تجربه خسته شوند و فعالیت را کنار بگذارند. ما هم به دلیل همین فشارهای روانی نتوانستیم آنچه می‌خواهیم را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: قصد کانون هلال احمر دانشگاه انجام کار خیر بود، اما برخی از افراد حاشیه‌ها و دروغ‌هایی می‌سازند که فشار روانی ایجاد می‌کند و کاری می‌کنند که افراد خسته شوند و نخواهند چنین فعالیت‌هایی انجام دهند.

دبیر کانون هلال احمر دانشگاه اصفهان گفت: از دکتر طالبی، سرپرست و دیگر مسئولان دانشگاه که خامی و کم‌تجربگی ما باعث فرصت دادن به بدخواهان آنها شده و متحمل حملات ناجوانمردانه و بی‌اخلاقی عده‌ای شده‌اند، پوزش می‌طلبیم.

بهامیریان با اظهار تأسف از اقدام افرادی که از کم‌تجربگی چند جوان برای رسیدن به اهداف خودشان بهره‌برداری سیاسی می‌کنند، ادامه داد: هرچند این مسئولان به سودجویی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها عادت دارند اما ازآنجایی‌که سبب این مورد اخیر کم‌تجربگی ما بوده، کانون هلال احمر دانشگاه اصفهان عذرخواهی خود را رسماً از رییس دانشگاه اعلام می‌کند و امید دارد که به چشم فرزندان جوان و بی‌تجربه خودشان نگاه کنند و همچنان حمایت پدرانه خود را از ما دریغ نکنند.

روابط عمومی دانشگاه اصفهان در روز چهارشنبه -15 مهرماه- با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

نظر به انتشار گزارش و فيلمي جعلي در مورد برگزاري جشن كانون هلال احمر در برخي از وبسايت‌هاي خبري، روابط عمومي دانشگاه اصفهان به جهت روشن شدن اذهان عمومي اعلام مي‌دارد كه فيلم پخش شده مربوط به اين مراسم نبوده و حاشيه سازي‌هاي مغرضانه برخي از سايت‌هاي خبري در خصوص اين فيلم، با هدف تشويش اذهان عمومي در آستانه بازگشايي دانشگاه صورت گرفته است.

دانشگاه اصفهان از آن جا كه رسالت خود را فراهم نمودن محيطي امن و آرام در جهت آموزش و پژوهش علمي مي‌داند، اينگونه حاشيه سازي‌ها و پخش تصاوير جعلي را اقدامي خصمانه عليه رسالت دانشگاه و شان و منزلت دانشجويان دانسته و از مراجع قانوني پيگير ماجرا خواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" استان اصفهان ، تاریخ انتشار شنبه 18 مهر 1394 ، کد مطلب : 947-4893-5 : www.isfahan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین