پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
مدیرعامل پتروشیمی اروند برکنار شد و دیگری برجای او نشست. این درحالی است که برکناری یکباره این مدیرعامل از نظر کارشناسان با اماواگرهای فراوانی روبرو بوده است.

شعار سال: "در سازمانی که دزدان و جاعلان اسناد و چک ها ارجح ترند راهی جزء کناره گیری نداشته و قطعا با ماندنم در این برهه از زمان در اروند نتیجه ای جزء تخریب دست آوردهای گذشته و خودم وجود نداشت!"

این توضیحات بخشی از نامه ای است که قاسمیان عزیزی مدیرعامل سابق پتروشیمی اروند خطاب به همکارانش دراین مجتمع در تاریخ 25 آذرماه نوشته است.

مدیرعاملی که در نهایت با اختلاف ایجاد شده در راستای انتخاب مدیر مالی جدید و خداحافظی با مدیریت قبلی این بخش زیرسوال ربیعی رفت و درنهایت نیز با اخطار هلدینگ خلیج فارس مبنی بر غیرقانونی بودن انتصاب مدیرمالی جدید، برکنارشد.

دراین بین هر چند که به اذعان کارشناسان تغییر مدیر مالی بدون نظر سهامداران خلاف قوانین محسوب می‌شود اما به هرحال تغییر ناگهانی یک مدیر مالی آن‌هم توسط مدیرعامل شرکت با ابهاماتی مواجه است که شاید مسوولان بالادست باید با دقت بیشتری به آن توجه می‌کردند.

دراین بین اظهارات قاسمیان عزیزی در نامه خداحافظی اش گوشه نگاهی به این تصمیم و دلایل اتخاذ آن دارد.

متن این نامه به شرح ذیل می‌باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نفتی ها، تاریخ 28 آذر 97، کد مطلب: 4552:www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین