پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳
استاندار اردبیل در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان با بیان اینکه متولیان دستکاه های اجرایی باید از نزدیک در جریان دستاوردهای پژوهشی استان قرار گیرند گفت: به ان دسته از مسئولان دستگاه های اجرایی که در نمایشگاه هفته پژوهش کم کاری کردند نمره منفی تعلق می گیرد.

شعارسال: اکبر بهنام جو در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی ،حمایت از پژوهشگران و فناوران استان را متذکر شد و اظهار داشت: اگر به محققان توانمند استان بها داده شود مشکل اقصاد و اشتغال استان نیز حل خواهد شد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی متولی توسعه استان می توانند از فرصت هایی چون نمایشگاه های هفته پژوهش استفاده کرده و از پژوهشگران و کارافرینان استان حمایت کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه متولیان دستگاه های اجرایی باید در نمایشگاه های هفته پژوهش حضور پررنگ و سازنده داشته باشند، گفت: مسئولین استانی با حضور در چنین نمایشگاه هایی ضمن اشنایی با فناوران استان می توانند مستقیما در جریان مشکلات و مسائل پژوهشگران و کارافرینان استان قرارگرفته و بعضا نیز در همان محل نسبت به تسهیل امر اقدام کنند.

وی به استارتاپ های علمی نیز اشار کرد و گفت: مسئولین دستگاه های اجرایی می توانند با حضور در استارتاپ ها های علمی و حتی نمایشگاه های علمی مختلف ضمن آشنایی با ایده ها و دستاوردهای علمی بومی جدید نسبت به اجرایی شدن افکار و ایده ها کمک کنند چراکه در وضعیت فعلی که تحریم های مختلف گریبان کیر کشور است تنها با توجه کردن به کارافرینان و پژوهشگران خودمان می توانیم از این برهه به سلامت عبور کنیم.

بهنام جو در پایان سخنان خود تصریح کرد: به مسئولان آن دسته از دستگاه های اجرایی متولی توسعه استان که در نمایشگاه حاضر نشده و در جریان پیشرفت ها و دستاوردهای پژوهشگران استان قرار نگرفتند نمره منفی در کارنامه کاری شان لحاظ خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سبلان ما، تاریخ انتشار: 28آذر1397 ، کدخبر: 79372: www.sabalaneh.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
باید نمره منفی و جریمه را حذف کنیم و در ازاش به تشویق و انگیزه دادن بپردازیم تا همه بتونن در جریانات مهم نقش ایفا کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین