پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۸۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
دولت در لایحه بودجه ۹۸ پیشنهاد کرد، حقوق ماهانه زیر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معاف از مالیات شود که این سقف همانند سال جاری است و تغییری نکرده است.

شعارسال: در بند الف تبصره 6 لایحه بودجه 98 آمده است: سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده(٨٤) قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ٤/١٢/١٣٦٦ و اصلاحات بعدی آن در سال ١٣٩٨ سالانه مبلغ دویست و هفتاد و شش میلیون ریال تعیین می شود.

نرخ مالیات بر کل درآمد کارکنان دولتی و غیردولتی اعم از حقوق و مزایای فوق العاده و کارانه ( به استثنای تبصره های (١ ) و (٢) ماده (٨٦) قانون مالیاتهای مستقیم و اصلاحات بعدی آن و با رعایت ماده (٥) قانون اصلاح پاره ای از مقررات مربوط به اعضای هیأت علمی مصوب ١٦/١٢/١٣٦٨ با اصلاحات و الحاقات بعدی) مازاد بر مبلغ مذکور تا پنج برابر آن مشمول مالیات سالانه ده درصد و نسبت به مازاد آن بیست درصداست.

میزان معافیت مالیاتی اشخاص موضوع مواد(٥٧) و (١ ١) قانون مالیاتهای مستقیم سالانه مبلغ دویست و شانزده میلیون ریال تعیین می شود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4دی 1397 ، کدخبر:1907015 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین