پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران تا پایان امسال رزمایش برگزار می‌کند، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون رزمایش‌های متعدی برگزار شده است؛ رزمایش‌های دیگری هم در دستور کار نیرو‌های مسلح متناسب با اهداف عملیاتی قرار دارد.

شعارسال: امیر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نشان دادن جایگاه قبل و تبیین جایگاه فعلی ارتش جمهوری اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نمایشگاهی از دستاورد‌های ارتش پیش‌بینی شده و در زمان مربوطه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت تا نسل جوان بدانند ارتش امروز چه فرایندی را طی کرده و از چه جایگاهی به جایگاه فعلی رسیده است.

وی افزود: این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه دستاورد‌های ارتش در ۴۰ سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که ممکن است عنوان آن تغییر کند.

امیر موسوی تاکید کرد: بخشی از این نمایشگاه‌ها در جوار پادگان‌ها و بخشی در مصلی تهران و بخشی دیگر نیز در حاشیه راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی و انقلاب برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان برگزاری این نمایشگاه بزرگ گفت: این نمایشگاه‌ها غالبا در بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

فرمانده کل ارتش در خصوص توان رزمی و دفاعی ارتش و برگزاری رزمایش‌ها در سطح نیرو‌های چهارگانه ارتش، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون رزمایش‌های متعدی برگزار شده است که اخبار آن نیز منتشر شد؛ رزمایش‌های دیگری نیز در دستور کار نیرو‌های مسلح قرار دارد که متناسب با اهداف عملیاتی و آموزش‌ها طراحی شدند و قرار است برگزار شود.

امیر موسوی افزود: این رزمایش‌ها برای ارتقاء توان رزمی پیش‌بینی شده است و تا پایان سال نیز رزمایش‌هایی خواهیم داشت که هر کدام در زمان خود و توسط نیرویی که مشخص شده به صورت مشترک برگزار می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری دفاع مقدس ، تاریخ انتشار: 6دی 1397 ، کدخبر:325081 www.defapress.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین