شعارسال: اخیراً کمپانیهای تبلیغاتی دست به ردیابی اموجیهایی میزنند که کاربران در شبکههای اجتماعی از آنها استفاده میکنند. سپس از روی این اموجیها سلایق و علایق کاربر را تشخیص داده و متوجه میشوند فلان کاربر چه خصوصیات اخلاقی دارد.
مثلا اگر یک کاربر از اموجی پیتزا زیاد استفاده کند، میتواند تبلیغات مربوط به پیتزا دومینو را دریافت کرده و احتمال اینکه پیتزا دومینو بخرد، زیاد است.
سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرفوری، تاریخ انتشار: 24آذر1397 ، کدخبر: 737965: www.khabarfoori.com