سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴
گروه‌های طرفدار حفظ حریم خصوصی نسبت به گزارش سوءاستفاده کمپانی‌های تبلیغاتی از نوع اموجی‌های برگزیده‌شده توسط کاربران واکنش نشان دادند.

شعارسال: اخیراً کمپانی‌های تبلیغاتی دست به ردیابی اموجی‌هایی می‌زنند که کاربران در شبکه‌های اجتماعی از آنها استفاده می‌کنند. سپس از روی این اموجی‌ها سلایق و علایق کاربر را تشخیص داده و متوجه می‌شوند فلان کاربر چه خصوصیات اخلاقی دارد.

مثلا اگر یک کاربر از اموجی پیتزا زیاد استفاده کند، می‌تواند تبلیغات مربوط به پیتزا دومینو را دریافت کرده و احتمال اینکه پیتزا دومینو بخرد، زیاد است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرفوری، تاریخ انتشار: 24آذر1397 ، کدخبر: 737965: www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین