پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۹۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
سه هفته پیش یکی از منصوبان جوان علی عسکری در جلسه بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به صراحت و البته درحلقه ای کاملا محدود به دانشجویان می گوید تا می توانید صدا وسیما را بزنید، ما زدیم راه را بازکردیم برای جوانان حزب اللهی و حالا شما بزنید ما هم کمک می کنیم راه بیشتر از این بازشود تا می‌توانید صدا وسیما را بزنید.
شعارسال :  بعد از دو هفته از دیدار دانشجویی علی عسکری رییس سازمان صدا وسیما که بازخوردهای مثبتش بیشتر از بازخوردهای منفی آن بود ؛ جریانی راه افتاد درباره اینکه او درباره شهید حججی گفته که او حججی را حججی کرده است و گروههای تند اصولگرای دانشجویی در توئیت های هماهنگ و مختلف به رییس سازمان صدا وسیما حمله و حتی او را تمسخر کردند،اما این هماهنگی از سوی چه کسی است؟
سه هفته پیش یکی از منصوبان جوان علی عسکری در جلسه بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به صراحت و البته درحلقه ای کاملا محدود به دانشجویان می گوید تا می توانید صدا وسیما را بزنید، ما زدیم راه را بازکردیم برای جوانان حزب  اللهی و حالا شما بزنید ما هم کمک می کنیم راه بیشتر از این بازشود تا می‌توانید صدا وسیما را بزنید.
طیف جوان منصوب خود علی عسکری که درداخل صدا وسیما به عنوان احمدی‌نژادی‌های جدید شناخته می شوند و البته محبوبیتی درداخل سازمان ندارند الان بلای جان خود رییس رسانه ملی شده اند که به آنها میدان داده است و بدون هیچ تجربه ای مهم ترین سمت ها برایشان درنظر گرفته است.
احمدی ‌نژادی‌های جدید که قرار نبود اینقدر زود خود رییس را بزنند،هم اکنون خود را در معرض خطر حذف می بینند و معتقدند باید آنقدر به علی عسکری فشاربیاوریم تا بداند هزینه حذف ما چقدر است و جرات چنین کاری را نکند برای همین از طیف های بیرونی( بخوانید قدرت های بیرون سازمانی ) خود برای ایجاد این فشارو جورسانه‌ای استفاده می‌کنند.
این طیف که از ابتدا به علی عسکری تحمیل شده اند معتقدند که او حزب اللهی واقعی نیست و با دولت بیش از آنچه که باید مدارا می کند و با چنین روشی صدا وسیما ره به جایی نخواهد برد .
البته آنها بعد از هزینه های مدیریتی که درهمین مدت محدود داشته اند با عکس العمل یکی از مقامات عالی رتبه نظام مواجهه شده اند ، این مقام عالی رتبه در جلسه اخیرآسیب های اجتماعی وقتی صحبت به استفاده از نیروهای جوان می رسد برغم اینکه قبلا بارها براین موضوع تاکید کرده بودند اینگونه می‌گویند(نقل به مضمون ): وقتی می‌گوییم از نیروهای جوان استفاده کنید از افرادی استفاده کنید که سلسله مراتب مدیریتی را طی کرده باشند نه اینکه یک دفعه یک نفررا بگذارید مدیرکل یا مدیر یک جای حساس ...

شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال دیده بان دولت

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین