پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۸
معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور از امضاي حكم انتصاب شهردار جديد كرمانشاه از سوی وزیر کشور خبر داد.

شعارسال: مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائی وزير كشور با بيان خبر فوق گفت: دكتر رحمانی‌فضلی وزير كشور حكم انتصاب سعيد طلوعي شهردار جديد كرمانشاه را امضا كرد.

وی اضافه كرد: بر اساس تبصره 3 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران؛ انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعيت بيشتر از دويست‌ هزار نفر و مراكز استان بنا به پيشنهاد شوراي شهر و حكم وزير كشور صورت مي‌گيرد.

متن حکم دكتر رحمانی‌فضلی در خصوص انتصاب سعيد طلوعی به اين شرح است:

"در اجرای تبصره (3) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب 1375/3/1 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر كرمانشاه و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم، جنابعالی را به سمت شهردار كرمانشاه منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با درنظر گرفتن عدالت در رسيدگي به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 9دی1397 ، کدخبر: 16621: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین