پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
قطار پل چهارم بشار در ایستگاه وعده های مسئولان توقف کرده است، پلی که قرار بود شهریور ماه سال 97 افتتاح شود.

شعارسال: گویا قصه پل های یک، دو، سه و چهارم بشار قرار نیست به این زودی ها در یاسوج تمام شود این قصه سری دراز دارد و مسئولان ما گویا نمی خواهند این قصه ها پایان پذیرد.

پل های بشار یاسوج در کنار اسم زیبایی که دارند اما حالشان گویا خوش نیست، پل سوم که اینگونه افتتاح شد و هنوز یک فاز آن باقی مانده است و معمای پل چهارم نیز هنوز پا برجاست و حل نشده است، از ماه ها قبل مردم این شهر و این استان در انتظار افتتاح پل چهارم هستند.

پل چهارم بشار یاسوج در سه دهانه 30، 37 و 33 متری به طول 150 متر چهارمین پلی است که بر روی رودخانه بشار یاسوج در حال احداث است.

ماه ها است که مسئولان شهرداری از ساخته شدن عرشه این پل در قزوین می گویند و اما همچنان وعده ها بر زمین مانده و این پل برای برخی ها به یک مکانی برای گرفتن عکس های سلفی تبدیل شده است.

اواخر سال 96 بود که مسئولان استان خبر افتتاح پل چهارم بشار در شهریور ماه سال 97 را دادند اما شهریور ماه سال 97 نیز تمام شد و ممکن است افتتاح آن به شهریور ماه سال 98 برسد چرا که هنوز از عرشه های پل خبری نیست.

پل سوم بشار که در چنین وضعیتی افتتاح شد و اکنون همان فازی که افتتاح شده است دچار کمبود نور و روشنایی است و پل چهارم بشار نیز در سراشیبی وعده های مسئولان گیر افتاده است، این پل می تواند نسخه شفا بخشی برای ترافیک در اطراف بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج باشد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده زمان افتتاح پل چهارم بشار اوایل تابستان سال 98 اعلام شده است، حال باید دید آیا در زمان گفته شده افتتاح می شود یا موضوع همان موضوع شهریور ماه سال 97 است که قرار بود افتتاح شود!!

اینکه به مردم گفته شود فلان روز افتتاح می شود اما این وعده محقق نشود، در حقیقت بازی کردن با افکار عمومی است، روز گذشته وزیر بهداشت در شورای اداری استان جمله جالبی را مطرح کرد، وی گفت: "اگر نداریم به مردم حقیقت را بگوییم که نداریم". امروز معمای پل چهارم مطرح است، باید گفت اگر نمی توانید؛ بگویید نمی توانیم، صداقت یکی از ویژگی های مسئولان مومن و انقلابی است.

انتطار می رود با توجه به اهمیتی که این پل در رضایت مردم و بر طرف کردن ترافیک شهر دارد، مسئولان استان تلاش کنند هر چه زودتر پل چهارم نیز افتتاح شود و بعد سراغ پل پنجم برویم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 8دی1397 ، کدخبر: 114026: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین