پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۷۹۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
وزیر سابق راه و شهرسازی با انتشار مطلبی در اینستاگرام سیاست‌های دولت در کنترل قیمت‌ها را عامل گرانی‌ها عنوان و اعلام کرده ، اساس سازمان تعزیرات در زمان شاه مخلوع در نیمه دهه ۵۰ شکل گرفته است.
شعار سال: وزیر سابق راه و شهرسازی با انتشار مطلبی در اینستاگرام سیاست‌های دولت در کنترل قیمت‌ها را عامل گرانی‌ها عنوان و اعلام کرده ، اساس سازمان تعزیرات در زمان شاه مخلوع در نیمه دهه ۵۰ شکل گرفته است.

عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در صفحه اینستاگرام خود با بازنشر اظهارات یکی از کارشناسان حامی دولت عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی را با دوره طاغوت مقایسه کرد و در نهایت به این نتیجه‌گیری رسیده که مقصر گرانی‌ها دولت است.

در بخشی از این یادداشت آمده است: «... اقتصاد ما امروز سر یک دوراهی قرار دارد: اگر بخواهیم روش مرسوم دولت‌های پوپولیست را در پیش بگیریم -که به دلیل جو اجتماعی موجود، برای خوشایند مردم توجیه می‌شود- سرنوشتی بهتر از سایر دولت‌های مشابه نخواهیم داشت. راه دوم اما این است که مانند انگلستان بعد از جنگ اول، با بازگشت به عقلانیت و کنار گذاشتن احساسات، به سرعت خود را به مسیر رشد و بازسازی بازگردانیم... یکی از دلایل خالی بودن قفسه‌های فروشگاه‌ها و بروز ابرتورم در ونزوئلا این است که مقامات دولتی راه واردات به این کشور را سد کرده و معاملات ارزی را هم ممنوع کرده‌اند.»









شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 دی 1397، کدخبر: 1911564 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین