پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
علی اکبری در دولت نهم محمود احمدی نژاد به ریاست سازمان ملی جوانان منصوب شد. او در یکی از همایش‌های حامیان محمود احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ با تمجید از رئیس دولت نهم، روی کار آمدن این دولت را «عنایت امام زمان» دانست.

شعارسال:علی اکبری در دولت نهم محمود احمدی نژاد به ریاست سازمان ملی جوانان منصوب شد. او در یکی از همایش‌های حامیان محمود احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ با تمجید از رئیس دولت نهم، روی کار آمدن این دولت را «عنایت امام زمان» دانست.

ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد: حجت‌الاسلام شیخ محمدجواد حاج‌علی‌اکبری از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه موقت تهران منصوب شد.

نماز جمعه این هفته تهران (14 دی 97) به امامت حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در مصلای امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.

حجه‌الاسلام‌‌والمسلمین حاج علی اکبری، متولد ۱۳۴۳ در شهرستان دماوند به دنیا آمد و پس از طی تحصیلات مقدماتی، با رتبه عالی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته فقه و حقوق اسلامی از مدرسه عالی شهید مطهری فارغ‌التحصیل شد.

علی اکبری در دولت نهم محمود احمدی نژاد به ریاست سازمان ملی جوانان منصوب شد. او در یکی از همایش‌های حامیان محمود احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ با تمجید از رئیس دولت نهم، روی کار آمدن این دولت را «عنایت امام زمان» دانسته گفته بود: «سوم تیر ماه سال ۸۴ روزی عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود که در پی آن خورشید انقلاب اسلامی از پی ابر‌ها دوباره طلوع کرد

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت فرارو ، تاریخ انتشار10دی 97، کدخبر: 385459، fararu.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
ائمه جمعه هم دارن از نسل های جدید انقلاب انتخاب میشن، چقدر عالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین