پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۶۷۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷
میوه فروش کلاهبردار در ازای فروش سیب زمینی، پیاز، گوجه و خیار میلیون‌ها تومان از حساب مشتری‌ها برداشت می‌کرد. چندی قبل شکایت‌های زیادی از سوی شهروندان به پلیس فتا رسید مبنی بر اینکه پس از خرید از یک مغازه میوه فروشی در خیابان عباس آباد تهران میلیون‌ها تومان از حساب شان کم شده است.

شعارسال: یکی از شاکی‌ها گفت: برای خرید سیب زمینی و پیاز به مغازه رفتم موقع پرداخت پول کارت عابربانکم را به مغازه دار دادم و او هم کارت کشید و رمز را پرسید سپس پول را برداشت کرد و کارت را پس داد اما ساعتی بعد متوجه شدم 3 میلیون تومان از حسابم کم شد. شاکی دیگری برای خرید گوجه و خیار 5 میلیون تومان، خانمی برای خرید هندوانه یک میلیون و 100 هزار تومان، خانم دیگری برای خرید لیمو ترش یک میلیون و 100 هزار تومان، مردی برای خرید هندوانه 400 هزار تومان و همچنین پیرمردی برای خرید چند قلم میوه 11 میلیون و 800 هزار تومان از حساب شان کم شده بود. سرهنگ تورج کاظمی - رئیس پلیس Police فتا تهران - در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما گفت: این مرد سال‌ها صاحب این میوه فروشی بود و مشتری‌ها به وی اعتماد داشتند و همین اعتماد موجب شد که صاحب میوه فروشی یا همان سارق، کارت عابر بانک مشتریان را در همان لحظه کپی و با استفاده از رمزی که مشتری در اختیار وی قرار داده است بعد از گذشت چند روز موجودی کارت عابر بانک را برداشت کند.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: در این زمینه تا کنون 3 نفر دستگیر شدند و حدود 400 میلیون تومان از حساب شهروندان سرقت کرده‌اند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رکنا ، تاریخ انتشار: 10دی1397 ، کدخبر: 448652: www.rokna.net


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین