پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: طرح های هادی اولویت دار در آذربایجان غربی اجرایی می شود.وی افزود: تهیه طرح های هادی با هدف تامین نیازمندی های کالبدی و کاربریهای روستاها با افق ۱۰ ساله درتمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به انجام رسیده که تعداد ۸۰۰ روستای استان این مدت زمان سپری شده و باید در برنامه بازنگری قرار گیرند.

شعارسال: سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: طرح های هادی اولویت دار در آذربایجان غربی اجرایی می شود.

 پیمان آرامون در جلسه بررسی مشکلات طرح های هادی روستایی استان اظهارداشت: افزایش جمعیت ساکن در روستاها و سرریز جمعیتی شهرهای کوچک به روستاهای حاشیه شهرهای بزرگ استان در تامین فضای مورد نیاز برای ساخت واحد مسکونی و سایر کاربریها مشکلاتی را بوجود آورده که با توجه به افزایش میزان تقاضا شاهد رشد ساخت و سازهای غیر مجازدر مناطق روستایی هستیم و باید نسبت به مدیریت شرایط موجود و کنترل آن چاره اندیشی کرد.

وی افزود: تهیه طرح های هادی با هدف تامین نیازمندی های کالبدی و کاربریهای روستاها با افق ۱۰ ساله درتمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به انجام رسیده که تعداد ۸۰۰ روستای استان این مدت زمان سپری شده و باید در برنامه بازنگری قرار گیرند.

خدرلو مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت:مشکل ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه روستاهای استان در ۳ شهر ارومیه، بوکان و خوی بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است .

وی افزود:بدلیل عدم امکان نظارت براین ساخت و سازها واحدهای مسکونی احداث شده در حاشیه روستاها مغایر با اصول فنی بوده و از مقاومت و پایداری لازم در مقابل حوادث نیز برخوردار نیستند.

این جلسه به منظوررفع مشکلات روستاهای پرجمعیت و تامین فضای مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی و کاربریهای مورد نیاز برگزار و مقرر شد با هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و با اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار طرح های هادی روستاهای اولویت دار استان تا پایان سال ۹۸ اجرایی شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12دی 1397 ، کدخبر:4502705 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین