پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی گفت: مسکن بیشترین هزینه را در سبد خانوار دارد و مشکل جدی خانواده های کمیته امداد استان مسکن است. اگر زمین برای ساخت مسکن مددجویان تامین شود کمیته امداد آمادگی دارد تا خانه برای مددجویان بسازد و به آنها تحویل دهد.

شعارسال: مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی گفت: مسکن بیشترین هزینه را در سبد خانوار دارد و مشکل جدی خانواده های کمیته امداد استان مسکن است.

حبیب الله آسوده صبح پنج شنبه در سفر به کاشمر در دیدار با فرماندار این شهرستان اظهارکرد: مسکن بیشترین هزینه را در سبد خانوار دارد و مشکل جدی خانواده های کمیته امداد مسکن است، اگر زمین برای ساخت مسکن مددجویان تامین شود کمیته امداد آمادگی دارد تا خانه برای مددجویان بسازد و به آنها تحویل دهد.

وی افزود: اشتغالزایی در شرایط فعلی از اهمیت بسیار بالای برخوردار است و در کاشمر نیز باید این توجه صورت پذیرد و خوشبختانه بانک ها همکاری های خوبی کردند اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی ادامه داد: حامیان در حوزه اکرام ایتام و رسیدگی به امور آنها از ظرفیت های بسیاری برخوردار هستند و فرمانداری شهرستانها نیز می توانند در حق این فرزندان پدری کند و با حامی یابی می توان بسیاری از مشکلات خاص و نیازهای خانواده های یتیم را مرتفع کرد.

وی با تاکید بر دوری این نهاد از هرگونه فعالیت های جناحی، سیاسی و سیاست زدگی اظهار کرد: کمیته امداد فراجناحی اقدام می کند وخدمت برای بهترین بندگان خدا باید دور از اینگونه مسایل باشد چون هدف فقط خدمت به جامعه هدف است.

آسوده تصریح کرد:خوشبختانه درحال حاضر پشت نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج و وام کارگشایی نداریم و زیبنده خراسان رضوی نیست در جوار بارگاه مقدس رضوی در نوبت خدمات و کمک وحمایت وجود داشته باشد.

وی گفت: کمیته امداد به دنبال انجام کار خیر توسط مردم برای مردم است و در این راستا راه اندازی مراکز نیکوکاری در محلات با محوریت مساجد و معتمدین در حال انجام است که در این طرح کمیته امدادنقش نظارتی دارد.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: در کمیته امداد شورای مشورتی با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت را بمنظور همکفری وهم اندیشی ایجاد کرده ایم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 13دی 1397 ، کدخبر:4503022،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین