پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان بر تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی تاکید کرد و گفت: هم اکنون چهار هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در نقاط مختلف کشور وجود دارد. اما ایشان نگفتند که چه برنامه ای برای کاهش این معزل باید دنباله گیری شود؟

 

 

 

 

 

 

شعارسال: ژاله فرامرزیان روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی شهر زرین رود از توابع شهرستان خدابنده افزود: امسال تجهیز خانه های ورزش روستایی و ایجاد زمین چمن مصنوعی در دستور کار این وزارتخانه است.

وی، توسعه ورزش در مناطق محروم را ضروری خواند و اظهار داشت: تا پایان سال 99 و با همکاری دستگاه‌ های مختلف توسعه ورزش در این مناطق پیگیری خواهد شد.

فرامرزیان به مجموعه ورزشی شهر زرین رود اشاره کرد و با بیان اینکه این قبیل اماکن ورزشی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسیار مهمی دارند افزود: این مجموعه ورزشی به صورت مردمی و خیرانه احداث شده است که کاری بسیار ارزشمند است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: افراد به جهت مردمی بودن مجموعه های ورزشی خیرساز به حتم نهایت همکاری را برای حفظ و توسعه آن انجام خواهند داد و وزارتخانه نیز در این خصوص همکاری های لازم را خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه هزینه کردن در ورزش ضروری است، گفت: مجموعه ورزشی احداث شده شهر زرین رود از کیفیت خوب و مناسب و استانداردهای لازم برخوردار است.

علی خلیلی، از احداث مجموعه های ورزشی به صورت مردمی و با کمک خیران، تقدیر کرد و با تاکید براینکه انجام کارها، نیازمند حضور پررنگتر بخش خصوصی است افزود: دولت توجه ویژه و تمهیدات بسیار خوبی برای توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل برای احداث مجموعه های ورزشی کمک های لازم را انجام خواهد داد گفت: با توجه به اینکه 150 میلیارد ریال تسهیلات برای سرمایه‌گذاری در بخش ورزش در نظر گرفته شده بنابراین توسعه ورزش در مناطق روستایی به صورت ویژه در این تسهیلات در نظر گرفته شده است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در سفر امروز خود به زنجان، سالن ورزشی خیرساز شهرستان سلطانیه را کلنگ زنی و پس از آن از استخر شنای در دست ساخت در شهرهای هیدج و صائین قلعه بازدید خواهد کرد و در پایان نیز از نزدیک در جریان روند ساخت سالن ورزشی سه هزار نفری شهرستان ابهر قرار خواهد گرفت.

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 12دی 97، کدخبر:83156403 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین