پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۸۰۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
کیفیت هوای امروز تهران با وجود افزایش ۱۳ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص ۸۵ در شرایط سالم قرار دارد.
شعار سال: کیفیت هوای امروز تهران با وجود افزایش ۱۳ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص ۸۵ در شرایط سالم قرار دارد.

میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵میکرون هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز از ۷۲ به ۸۵ افزایش داشته است.
 
در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون نیز از ۳۹ به ۵۴ و آلاینده منوکسیدکربن نیز از ۲۰ به ۳۸ افزایش یافته است.
 
بر همین اساس، ایستگاه‌های پیروزی (منطقه ۱۳)، تربیت مدرس (منطقه ۶) و شادآباد (منطقه ۱۸) به ترتیب با شاخص‌های ۱۲۹، ۱۱۶ و ۱۱۵ بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.
 
همچنین ایستگاه‌های ژئوفیزیک منطقه ۶، اقدسیه منطقه یک و مسعودیه منطقه ۱۵ به ترتیب با شاخص‌های ۵۰، ۵۳ و ۵۴ سالم‌ترین هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 15 دی 1397، کدخبر: 711433 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین