پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از آغاز فاز دوم ساماندهی اموال تاریخی مخزن موزه خراسان بزرگ در سال جاری خبر داد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد رضا پهلوان با اعلام این خبر افزود: در سال جاری فاز اول اجرایی و ساماندهی اموال تاریخی و موزه‌ای این استان و پس از گذراندن مراحل و تشریفات قانونی و اداری و با هماهنگی اداره کل موزه‌های سازمان میراث فرهنگی کشور، اموال مخزن موزه خراسان بزرگ شروع و در حال پایان کار و ثبت این آثار در سامانه جام هستیم.

وی ادامه داد: در این مرحله و فاز دوم که آغاز شده، چهار هزار اثر تاریخی و موزه‌ای ساماندهی و وارد سامانه جام خواهند شد.

پهلوان اظهارکرد: در مجموع امسال هشت هزار اثر بررسی کارشناسی شده و پس از ساماندهی وارد سامانه جام خواهند شد.

وی یادآور شد: این آثار از هزاره اول پیش از میلاد و دوران اسلامی تا معاصر را در برمی گیرند و شامل نسخ خطی، آثار فلزی ،سفالی و ... هستند.

رئیس گروه موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: این آثار پس از ساماندهی و ثبت در سامانه جام در موزه خراسان بزرگ و سایر موزه های استان، به نمایش در خواهند آمد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 16 دی 97، کد مطلب: 142129:www.khorasan.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین