پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: اتوبوس‌های سرویس دانشگاه آزاد واحد تبریز در اسرع وقت نوسازی می‌شوند.جوانپور مطرح کرد: طی یک سال گذشته برای ارتباط بیشتر بدنه دانشگاه با جامعه در زمینه‌های پژوهشی، علمی، اجتماعی و صنعتی تلاش شده و به تازگی موفق به کسب عنوان برتر توسط دانشگاه آزاد اسلامی تبریز شده‌ایم. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان درخصوص آخرین وضعیت بیمارستان امام سجاد (ع) دانشگاه آزاد اظهار کرد: پیش از این، بیمارستان امام سجاد (ع) به‌صورت ناقص راه‌اندازی شده بود که با تامین اعتبار لازم از سوی سازمان مرکزی، تمام بخش‌ها به جز چهار، پنج بخش که قرار است برون‌سپاری شوند به‌طور کامل در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شعار سال: عزیز جوانپور اظهار کرد: سه دستگاه اتوبوس برای مرکز شماره ۲ و هشت دستگاه اتوبوس برای مجتمع شماره یک دانشگاه آزاد تبریز خدمات‌رسانی می‌کنند که در بررسی اخیر، مشخص شد تمام اتوبوس‌ها معاینه فنی دارند.وی ادامه داد: جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی استاندار و مدیرعامل شرکت واحد تبریز برگزار کرده‌ایم و مقرر شد پیمانکار مربوطه برای نوسازی پنج دستگاه اتوبوس دانشگاه که عمر بالایی دارند، اقدام کند. این نوسازی به تدریج آغاز می‌شود.

جوانپور مطرح کرد: طی یک سال گذشته برای ارتباط بیشتر بدنه دانشگاه با جامعه در زمینه‌های پژوهشی، علمی، اجتماعی و صنعتی تلاش شده و به تازگی موفق به کسب عنوان برتر توسط دانشگاه آزاد اسلامی تبریز شده‌ایم. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان درخصوص آخرین وضعیت بیمارستان امام سجاد (ع) دانشگاه آزاد اظهار کرد: پیش از این، بیمارستان امام سجاد (ع) به‌صورت ناقص راه‌اندازی شده بود که با تامین اعتبار لازم از سوی سازمان مرکزی، تمام بخش‌ها به جز چهار، پنج بخش که قرار است برون‌سپاری شوند به‌طور کامل در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد در آذربایجان‌شرقی نسبت به سال گذشته ۷ هزار نفر کاهش یافته است، اظهار کرد: به‌رغم کاهش درآمد حاصل از شهریه دانشجویان، کلینیک دندانپزشکی دانشگاه به‌طور کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفته و دانشجویان رشته‌ دندانپزشکی در این کلینیک در حال آموزش و خدمات‌رسانی هستند. جوانپور با بیان اینکه سال گذشته رشته‌ دندانپزشکی دانشگاه آزاد واحد تبریز در لیست سیاه قرار گرفته بود، گفت: پس از بازدید مسوولان وزارت بهداشت از کلینیک دندانپزشکی دانشگاه و آشنایی آنان با امکانات دانشگاه، مقرر شد نه تنها سهمیه جذب دانشجو در رشته دندانپزشکی کاهش نیابد، بلکه این سهمیه افزایش نیز خواهد یافت. وی ادامه داد: به منظور جذب هیات علمی در رشته‌های پزشکی، فراخوان منتشر شده و در حال گزینش متقاضیان هستیم.وی درخصوص تعرفه خدمات ارائه شده در بیمارستان امام سجاد (ع) اظهار کرد: تعرفه‌ خدمات ارائه شده در این مرکز درمانی نصف تعرفه‌ خدمات ارائه شده در مراکز خصوصی است، همچنین چارت این بیمارستان مشخص شده و جذب نیروی متخصص پیگیری می‌شود.رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه گام‌های خوبی به منظور ارتباط با صنعت برداشته شده است، ادامه داد: مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه آزاد تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفته و پنج مرکز تحقیقاتی دانشگاه نیز فعال است.

جوانپور با بیان اینکه یکی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد تبریز درخصوص احیای دریاچه ارومیه اقدامات پژوهشی انجام می‌دهد، گفت: این مرکز ارتباط نزدیکی با ستاد احیای دریاچه ارومیه داشته و به تازگی برای احیای «قلعه‌چای» که یکی از حوضه‌های آبریز دریاچه است، اعلام آمادگی کرده است. وی در ادامه از مساله‌محور شدن پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری از سال ۹۸ خبر داد و گفت: چالش‌های کشور در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از احصای چالش‌ها و درج در سایت مربوطه، دانشجویان موظفند موضوع پایان‌نامه‌ها را از این موضوعات انتخاب کنند. جوانپور ادامه داد: احصای مشکلات در حوزه صنعت کفش و چرم و دریاچه ارومیه نیز برعهده واحد تبریز بوده که به این منظور تحقیقات لازم انجام می‌شود. با اجرای این سیستم، دیگر پایان‌نامه‌ها خاک نمی‌خورند.وی با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی مرکز نوآوری در واحد تبریز هستیم، افزود: با راه‌اندازی این واحد، چرخه‌ شرکت‌های دانش‌بنیان تکمیل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی مرکز بیوفتونیک خبر داد و اضافه کرد: این مرکز برای بار اول در کشور در واحد تبریز راه‌اندازی می‌شود. جوانپور با تاکید بر اینکه فعالیت دانشگاه آزاد صرفا آموزش‌محور نیست، گفت: باتوجه به کثرت دانشجو در گذشته، چندان به موضوعات پژوهشی توجه نمی‌شد و اکنون نیز به دنبال جذب دانشجو به هر قیمتی نیستیم و می‌خواهیم در راستای رفع مشکلات و معضلات کشور تلاش کنیم. رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی از جذب دانشجو در رشته عکاسی از بهمن ماه سال‌جاری خبر داد.وی درباره رتبه‌ دانشگاه آزاد تبریز بین دانشگاه‌های آزاد کشور گفت: رتبه‌ دانشگاه ما بین ۳ تا ۵ در نوسان بوده و جایگاه خوبی داریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ انتشار 18 دی 97، کدخبر: 3483521، www.donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
یعنی باید یک اتفاق بیفته تا به فکر ترمیم بیفتند این همه پول میگیرن یک سرویس خوب ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین