پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
مطابق با تجربیات افراد کارکشته و حرفه‌ای راه‌های متنوعی برای تولید محتوا سریع و بهتر وجود دارد که مدت زمان لازم برای مطلب‌نویسی در سایت و شبکه‌های اجتماعی را به شکل قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

شعارسال: اگر با افراد مبتدی که به تازگی تولید محتوا را آغاز کرده‌اند گپ و گفتی داشته باشید همگی اتفاق نظر دارند که تولید محتوا کاری بس پرچالش و البته گاهی پرتنش است. حتی برخی برای کنار هم قرار دادن جملات و شمارش واژگان ماشین‌حساب به دست می‌شوند تا بتوانند یک ترکیب بهینه و خواندنی تولید کنند. اما اگر قرار باشد همه سایت‌ها به همین منوال تولید محتوا کنند و برای هر مطلب زمان زیادی صرف کنند عملا مدیریت سایت غیرممکن خواهد شد.

خودمانی، راحت و بی‌تکلف بنویسید

تولید محتوا استاندارد نه به کلمات قلمبه سلمبه‌ای که فهم مطلب را دشوار می‌کنند نیاز دارد و نه به استعداد ذاتی و مهارت‌های خدادای که در برخی وجود داشته باشد و برخی هم از آن بی‌بهره باشند. بسیاری از وب سایت‌های موفق اکنون به زبان مشتری سخن می‌گویند. منظور از بی‌تکلف نوشتن استفاده از عبارات عامیانه و غیررسمی نیست؛ بلکه ساده‌نویسی است. گویی که خواننده مقابل شما قرار دارد.

ارتباط بندها و عبارات را با هم ساده کنید

ترتیب بندها یا پاراگراف‌ها در تولید محتوا مشخص است. اولین بخش محتوا بمب است؛ بمبی که باید جرقه بزند و ذهن مخاطب را متلاطم کند. شروع محتوا با ادای اصل مطلب، ادامه دادن آن را ساده‌تر می‌کند. به دنبال بند اول، ارتباط پاراگراف‌های بعدی باید روان، نرم و کاملا محسوس باشد. طوری که مخاطب احساس نکند هر چهار پنج خط یک بار وارد دنیای جدیدی شده است.

در صورت کپی‌رایت، به محتوا کپی‌شده بسنده کنید

اگر با کپی کردن مطالب از سایت‌های دیگر و تغییرات اندک به تولید محتوا می‌پردازید باید بپذیرید که شما فقط و فقط به اندازه محتوا کپی شده خوب هستید؛ نه بیش‌تر!

عناوین و زیرعنوان‌های منظم تولید کنید

آن چه که رغبت کاربر را به ادامه دادن یک مطلب بیش‌تر می‌کند سازماندهی و نظمی است که بین تارو پود آن حس می‌شود. لازم است تصاویر، نقل‌قول‌ها و ویدیوها با زیرعنوان‌های مشخصی درج شوند و تا حد امکان کوتاهی جملات و عبارات حفظ شده باشد.

سریع و بدون ویرایش بنویسید

اولین مرحله از تولید محتوا تایپ بی‌وقفه و بدون مکث است؛ نظیر متنی که روی کاغذ و بدون خط‌خوردگی نوشته باشد. برای تولید محتوا سریع‌تر بهتر است ترمیم و اصلاح محتوا را در مرحله آخر انجام دهید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ویرگول، تاریخ انتشار: 18دی1397 ، کدخبر: - : virgool.io


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین