پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۸۱۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۷
مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور عصر امروز در در همایش نکوداشت یکصدمین سال تاسیس دانشگاه فرهنگیان کشور و 81سال تاسیس این دانشگاه در گنبد کاووس گفت: در 3سال آینده کشور با کمبود 300هزار معلم مواجه می شود و مجلس شورای اسلامی باید برای حل چالش ها و مشکلات آموزش و پرورش قدم بردارد و از طرح های دانشگاه فرهنگیان حمایت کند.

شعارسال: مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور عصر امروز در در همایش نکوداشت یکصدمین سال تاسیس دانشگاه فرهنگیان کشور و 81سال تاسیس این دانشگاه در گنبد کاووس گفت: در 3سال آینده کشور با کمبود 300هزار معلم مواجه می شود و مجلس شورای اسلامی باید برای حل چالش ها و مشکلات آموزش و پرورش قدم بردارد و از طرح های دانشگاه فرهنگیان حمایت کند.

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه نجات و حمایت از آموزش و پرورش،نجات انقلاب اسلامی و نسل‌های آینده کشور است افزود: دانشگاه فرهنگیان راهکارهایی دارد که با مدیریت و هماهنگی مجلس شورای اسلامی می‌تواند بخشی از مشکلات را بدون نیاز به بودجه حل کند.

وی افزود: اهداف آموزش و پرورش همان اهداف نظام جمهوری اسلامی است و به همین سبب می‌توان گفت که آموزش و پرورش امانت‌دار بهترین سرمایه خانواده‌ها و کشور است.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی وظیفه مهمی در قبال آموزش و پرورش دارد ادامه داد: آموزش و پرورش نیاز به حمایت دارد و صدای این امانت‌دار فرزندان کشور به گوش همه رسیده و باید مسئولان کشور از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی این صدا را با گوش جان شنیده و به آن توجه کنند.

مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: انتظار می رود نظام تعلیم و تربیت فرزندان کشور را حق‌جو، مبتکر، خودباور و اجتماعی تربیت کند و معلم مربی جان و جسم دانش‌آموزان است که استعدادهای نهان را به مجلس عیان دعوت می‌کند.

حجت الاسلام عابدی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: یک‌سال بیشتر از عمر مجلس شورای اسلامی این دوره باقی نمانده و شما باید آستین همت بالا زده و از این ارگان حساس و تاثیرگذار جامعه حمایت کنید.

وی یادآور شد: در آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان طرح‌های کم هزینه وجود دارد که نیاز به حمایت مجلس شورای اسلامی در حیطه هماهنگی و قانون گذاری است.

حجت الاسلام عابدی گفت: بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان در حال شکل گیری است و نخستین مجمع عمومی این بنیاد برای انتخابات هیئت امنأ با حضور شخصیت‌های بزرگ و مهم کشوری 25دی ماه امسال تشکیل می‌شود.

در پایان این همایش از 8خانواده شهید این دانشگاه، پیشکسوتان و روسای گذشته دانشگاه فرهنگیان تجلیل شده و از کتاب تاریخ شفاهی تربیت معلم در استان گلستان و تمبر نکوداشت یکصدمین سال تاسیس این دانشگاه در کشور و 81سال تاسیس در گلستان رونمایی شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ،تاریخ انتشار:19 دی 97، کدخبر: 648845،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین