پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
‌استانداران ادوار به دعوت سلیمانی‌دشتکی بیست و یکمین استاندار ایلام بعد از پیروزی انقلاب به ایلام آمدند تا ۴۰ سال تجربه را در اختیار مدیران بگذارند. استانداران ادوار در اولین برنامه‌ حضور در ایلام، در جلسه شورای اداری حضور یافتند و دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود را با استاندار و مدیران استان در میان گذاشتند.‌

شعار سال: «کیومرث‌ فرجاد» که از تاریخ ۵۸.۷.۲ تا ۵۹.۵.۱ به مدت ۱۰ ماه استاندار ایلام بوده است، اظهار کرد: زیربنای توسعه انسان است و باید در توسعه به مباحث فرهنگی توجه داشت.

وی بر توسعه صنایع نفت و گاز و معادن تاکید کرد و گفت: لازم است تیپ زرهی پیاده در مهران ایجاد شود. فرجاد، توسعه راه‌ها، لزوم بازگشایی مرزهای جدید و ایجاد دیپلماسی علمی با دانشگاه‌های عراق را ضروری دانست.‌ «احمد حسینی» استاندار ایلام از تاریخ ۶۷.۳.۳۰ تا ۶۹.۶.۳۰‌، اظهار کرد: متاسفانه عمر کم مدیریت در استانداری‌ها مشکلی است که الان هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بافت شهر ایلام متفاوت شده اما پررونق نیست و نشاط ندارد، تصریح کرد: مسئولان به سرزنده شدن شهر کمک کنند تا شاید بخشی از رنج‌های مردم در دوران جنگ جبران شود. حسینی پیشنهاد داد تمهیداتی اندیشیده شود تا مردم عادی از مرزی بودن استان منتفع شوند.‌ «علی‌اصغر ‌ابراهیمی» که از تاریخ ۵۹.۵.۱ تا ۶۰.۳.۲۵ استاندار ایلام بوده است، و در دوران مسئولیت وی ، جنگ تحمیلی علیه ایران از میمک آغاز شد، اظهار کرد: در عملیات آزادسازی میمک عشایر با مدیریت آیت‌الله حیدری ساماندهی شدند و در این عملیات ۵۸ شهید را فدا کردیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدی امروز هم باقی است، گفت: بهره‌برداری از ظرفیت‌های استان، توجه به صنایع پایین دست پتروشیمی، افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان، توجه له کانی‌های غیرفلزی، توجه به بسته‌بندی، مقابله با خام‌فروشی و نوین کردن کشاورزی در استان می‌تواند به توسعه استان و بهره‌مندی بیشتر مردم کمک کند.

«کریمی» از دیگر استانداران ادوار ایلام خواستار توجه به آسیب‌های اجتماعی و پیدا کردن راهکار برای حل با نگاه کارشناسانه و فارغ از نگاه‌های سلیقه‌ای شد. حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی که به مدت نزدیک به سه ماه سرپرست استاندار ایلام بوده است، گفت: در دوران دفاع مقدس ایلام از بودجه عمرانی محروم بود که لازم است این نقیصه جبران شود.

وی با بیان اینکه تردد زائران عتبات عالیات در طول سال در ایلام جریان دارد، اظهار کرد: خوشبختانه استاندار کنونی ایلام تلاش‌های خوبی در زمینه اقتصادی کردن اربعین برای مردم انجام داده که همه باید به او کمک کنیم. «خردمند» نیز خواستار نگاه فرهنگی واجتماعی درتوسعه‌ی ایلام شد.

«قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام نیز در این نشست با اشاره به نزدیکی ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما همواره پیشرفت های نظام را در قالب مولفه های کمی بیان می کنیم ولی به نظر من کیفیت اقدامات و ریشه  نظام جمهوری اسلامی بسیار بالاتر از ارقام و آماری است که به طور مکرر اعلام می گردد. وی با اشاره به دوران ستم شاهی گفت: کشور ما به طور کامل وابسته و تحت سلطه بود و بالاترین مقام کشور ما هیچ اراده ای برای اداره کشور نداشت و هر گونه تصمیمی باید با اجازه از قدرت های بزرگ صورت می گرفت.

رئیس شورای اداری استان با بیان این که ایران در ظاهر به عنوان ژاندارم منطقه در دوران طاغوت بود، افزود: بعد از انقلاب و در ابتدای جنگ تحمیلی هیچ اثری از آن همه تسلیحات و تجهیزات نبود چرا که اختیار این تجهیزات در دست ما نبود و نتوانستیم از آن استفاده کنیم و این اوج وابستگی بود. وی با بیان این که در انقلاب ما به معنای واقعی مردم سالاری دینی شکل گرفت، تصریح کرد: همه مسئولان کشور بطور مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند و مسئولین جامعه ما بیشتر از طبقات پایین و شهرها و روستاهای دور افتاده کشور هستند و از بطن جامعه ما آمده اند و از خود مردم هستند.

استاندار ایلام با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ از جمهوریت و اسلامیت انقلاب ما هراس دارند و در ادوار مختلف به روش‌های مختلف به دشمنی با ایران اسلامی پرداخته‌اند، تصریح کرد: امروز ما در خدمت استانداران این استان از ابتدای انقلاب اسلامی هستیم و تلاش داریم که این عزیزان ثمره و حاصل تلاش های خود را در این استان مشاهده کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 20 دی 97، کد مطلب: 97102010817، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
جشن پیروزی انقلاب بر همه مردم ایران مبارک
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین