پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۲
برادر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با بیان "باید وحدت بین جریان‌ها را حفظ کنیم و آتش تفرقه را خاموش کنیم" گفت: به‌خلاف نظر شیطان صفتان جمهوری اسلامی در چهلمین سال تولدش قدرتمندتر از گذشته در حرکت است.
شعارسال: محمد هاشمی‌رفسنجانی برادر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی صبح امروز (پنجشنبه، 20 دی) در دومین مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی در سخنانی، گفت: حفظ نظام، وحدت و عزت ملت ایران، میراث مرحوم هاشمی بود.

وی افزود: مشی هاشمی اعتدال بود و جامه تقوا بر تن جامعه دوختن بود، هاشمی، میانه‌روی و وحدت‌آفرینی را بر تفرقه و منافع ملی را بر منافع گروهی مقدم می‌دانست.

برادر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه "باید وحدت بین جریان‌ها را حفظ‌کنیم و آتش تفرقه را خاموش کنیم"، اظهار داشت: به‌خلاف نظر‌ شیطان‌صفتان جمهوری اسلامی در چهلمین سال تولدش قدرتمندتر از گذشته در حرکت است و ارزش‌ها و آرمان‌های مکتب اهل‌بیت(ع) به خاستگاه جویندگان حق و حقیقت تبدیل شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 20 دی 1397 ، کدخبر: 1919611 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین