پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
یک جنبش الجزایری با انتقاد شدید از سیاست‌های خصمانه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین علیه مردم غزه خواستار اجرای توافق آشتی شد.

شعار سال: جنبش صلح (السلم) الجزایر، محاصره نوار غزه را محکوم کرد. این جنبش اقدامات خصمانه تشکیلات خودگردان و اعمال محاصره و تحریم علیه نوار غزه همگام با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، عبدالرزاق المقری رئیس این جنبش الجزایری در گفت‌وگو با این رسانه تأکید کرد: تعجب نمی‌کنیم که دشمن صهیونیستی به محاصره غزه ادامه می‌دهد، چرا که این رژیم، اشغالگر است، اما شگفت‌آورتر این است که برادران فلسطینی در محاصره ملت خود در غزه مشارکت می‌کنند که این اقدام تقبیح می‌شود و محکوم است. یلات خودگردان باید ایستادگی و مقاومت آن را تقویت کند، نه اینکه آن ها را محاصره و عرصه را بر آن ها تنگ کند.

المقری از رئیس تشکیلات خودگردان خواست، توافق آشتی فلسطینی را اجرا کند و محاصره نوار غزه را پایان دهد و ایستادگی مردم آن را تقویت کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20 دی 97، کد مطلب: 1919886، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین