پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۹۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
غلامرضا مولایی‌منش در خصوص راهکارهای پژوهشی دانشگاه برای حل مشکل تأمین نیروی برق در کشور توضیح داد: کشور ما در خصوص این موضوع، فعالیت‌های مناسبی را انجام داده، البته هنوز با موقعیت آرمانی فاصله زیادی داریم.
شعار سال : عضو هیئت‌علمی دانشگاه علم وصنعت گفت: در بیشتر کشورهای دنیادولت به حمل‌ونقل پیشرفته، یارانه‌هایی را اختصاص می‌دهد درحالی‌که این بودجه در کشور ما دیده نشده است.
غلامرضا مولایی‌منش  در خصوص راهکارهای پژوهشی دانشگاه برای حل مشکل تأمین نیروی برق در کشور توضیح داد: کشور ما در خصوص این موضوع، فعالیت‌های مناسبی را انجام داده، البته هنوز با موقعیت آرمانی  فاصله زیادی داریم.
وی افزود: آلودگی هوا و معضلاتی نظیر وارونگی دما در فصل سرد سال، مسئولان را بیشتر از قبل به این فکر انداخته که باید برای  سلامت و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی رو به حمل‌ونقل پیشرفته آورند.
عضو هیئت‌ علمی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت گفت: یکی از مباحثی که در کشور مطرح می‌شود موضوع تولید برق است درحالی‌که مشکل ما تولید برق نیست، بلکه بحث کنترل آلاینده‌ها به‌خصوص در شهرهای بزرگ  مطرح است. به‌ عنوان‌ مثال می‌توان موتورسیکلت‌های پرتردد در سطح شهری مثل تهران را برقی کرد تا دود ناشی از آنها از بین برود.
وی تأکید کرد: برخی از موتورسیکلت‌ها از ۱۰ خودروی معمولی نیز بیشتر تولید آلودگی دارند و استفاده از حمل‌ونقل پیشرفته می‌تواند به کاهش آلودگی کمک کند.
مولایی منش در پایان خاطرنشان کرد: در بیشتر کشورهای دنیا برای رسیدن به حمل‌ونقل پیشرفته، دولت و نهادهای حاکمیتی یارانه‌هایی را اختصاص می‌دهد در حالی‌که این بودجه در کشور ما دیده نشده است.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 22 دی 1397، کدخبر :351056،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
بودجه برای چه موضوعی به جز امور جاری داریم؟؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین